ستاره این روز های آبی‌ها در فوتبال برتر؛

یامگا: علاقه مند به ماندن در استقلال هستم

یامگا که در نقل و انتقالات بحث اول محافل ورزشی بود و بسیاری از رسانه‌ها روی جدایی او مانور زیادی داده بودند دیشب در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که هرگز به جدایی از استقلال فکر نکرده است.

به گزارش دبل استار، شب گذشته برنامه دو شنبه شب های فوتبال برتر میزبان یکی از بهترین بازیکنان خارجی حال حاضر فوتبال ایران بود که در این گفت و گو صحبت های زیادی رد و بدل شد.

یامگا در این برنامه اعلام کرد که همیشه می خواسته است که در استقلال بماند و هرگز به جدایی از استقلال فکر نکرده است او همچنین در ادامه صحبت هایش گفت که اخبار جدایی او فیک بوده و بیشتر برای جلب مخاطب اعلام می شده اند.

یامگا جز معدود بازیکنانی است که در فوتبال ایران عملکرد فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشته است این بازیکن فرانسوی برای استقلال در بازی های زیادی گل زنی کرده است.

اگر بخواهیم بازی‌های یامگا را به تعداد تفکیک کنیم این بازیکن در سه فصلی که تاکنون در استقلال حضور داشته است ۶۳ بازی انجام داده است که در این بازی‌ها ۱۹ گل زده است و روی شش گل نیز تاثیر مستقیم داشته و پاس گل داده است.

یامگا در دوران حضور خود در استقلال بازیکن مورد علاقه و قابل اعتماد همه سرمربیان آبی‌ها بوده است او در سه فصلی که در استقلال حضور داشته است میانگین ۸۵ دقیقه بازی را در اختیار داشته است.

این بازیکن که در نقل و انتقالات بحث اول محافل ورزشی بود و بسیاری از رسانه‌ها روی جدایی او مانور زیادی داده بودند دیشب در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که هرگز به جدایی از استقلال فکر نکرده است.

او در این فصل نیز به بازیکن مورد علاقه نکونام تبدیل شده است و در اکثر بازی ها حضور دارد حالا این بازیکن بسیار امیدوار است با درخشش در ادامه بازی ها بتواند به آقای گلی نیز فکر کند باید دید این بازیکن می تواند به این مهم برسد یا خیر؟

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12222

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها