ساحل آرامشت را بیاب

رضا اسدی دو فصل پیش با عنوان گران ترین بازیکن لیگ به پرسپولیس پیوست ولی آنطور که انتظار میرفت خوب ظاهر نشد.

به گزارش دبل استار، به عنوان گران ترین بازیکن لیگ به پرسپولیس پیوست. بازیکنی که آبی یا قرمز شدنش بازار نقل و انتقالات لیگ ٢١ را گرم تر می کرد.

همه از توانایی هایش می گفتند، از اینکه یحیی گلمحمدی برنده نقل و انتقالات است.

انتظار برای درخشش او اما طولانی شد؛ تا آن جا که وقتی به لیگ بیست و یکم نگاه می کنیم، تنها ۴ گل برای او به ثبت رسیده است. گویی در رابطه او با پرسپولیس، در و تخته جفت نبودند و بازیکنی که با سر و صدای زیاد راهی تیم سرخپوش شد، چاره ای جز جدایی نداشت.

پس لیگ ٢٢ با تصمیم یحیی گلمحمدی در قرار دادن نام او در لیست مازاد شروع شد.

او که چاره ای جز جدایی نداشت، با تصمیمی دیگر به تیم متحول شده پاکو خمز پیوست. خمز که گویا او را بهتر از گلمحمدی می شناخت، اولین بار از او به عنوان مهاجم استفاده کرد. تغییری که تیم تراکتور را جذاب تر از همیشه نشان می داد. اما این وصلت هم سرانجامی جز جدایی نداشت؛ تا اینکه لیگ ٢٣ برای او از دیار نقش جهان و سی و سه پل آغاز شود.

با پیوستن به زرد پوشان اصفهانی، انگار همه چیز چیده شده بود تا رضا اسدی، بالاخره به معشوق برسد. مهاجمی ترسناک و فرصت طلب که تا هفته دهم برای تیمش ٧ گل به ثمر رسانده است. او حالا علاوه بر تسخیر قلب های زرد، این فرصت را دارد، تا در صورت تداوم درخشش در بازی های پیش رو، شانس خود را برای آقای گلی لیگ نیز افزایش دهد.

شاید بتوان رضا اسدی را مصداق بارز «تجربه کن، حتی به غلط» دانست؛ کسی که با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست، در تراکتور احیا شد و حالا با سپاهان میدرخشد.

منبع خبر : سحر صیدی بانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12194

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها