حیدری: انتظار استقلالی‌ها با دیدار خطیر و نکونام پایان یافت

بازیکن سابق استقلال درباره آشتی نکونام و خطیر گفت: بهترین اتفاق ممکن بود که این دو نفر با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش دبل استار،هاشم حیدری بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم اظهار کرد: متأسفانه استقلال این روزها اوضاع و احوال مناسبی ندارد. بی‌پولی و عدم پرداخت به موقع از سوی باشگاه به بازیکنان باعث شده شاگردان جواد نکونام دست به اعتصاب بزنند.به نظرم برای استقلال خوب نبود که بازیکنان این تیم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر تمرین نکنند و خدا رو شکر این مساله حل شد.

پایان انتظار استقلالی‌ها با دیدار خطیر و نکونام

او درباره اینکه مشکلات استقلال چه زمانی حل خواهد شد خاطرنشان کرد: مشکل تیم‌های استقلال و پرسپولیس بیشتر مالی است و این مساله باید حل شود. بدهی‌های انباشته از سال‌های قبل و داشتن پرونده‌های متعدد بازیکنان خارجی مشکلات این تیم‌ها را زیاد کرده است. با گذشت سه ماه از شروع تمرینات تازه ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. این در حالی است که مطالبات فصل گذشته بازیکنان همچنان پرداخت نشده است.

حیدری در این باره که هنوز مشکل حضور بازیکنان خارجی حل نشده است بیان کرد: حالا که مقدمات حضور بازیکن خارجی در ایران حل شده، باشگاه باید هرچه زودتر با او قرارداد امضا کند تا با حضور در تمرینات با سایر بازیکنان هماهنگ شود.

نکونام نمی‌توان کاری کند

«نظر شما درمورد واکنش جواد نکونام به اتفاقات اخیر چیست؟» بازیکن سابق استقلال در این باره توضیح داد: او دیگر کاری نمی‌تواند بکند. تا الان هم کار بزرگی انجام داده است. بازیکن حرفه‌ای است و پول خود را می‌خواهد. امیدوارم اعتصاب اخیر تلنگری بوده باشد تا مدیران به خود بیایند.

او درباره پیش‌بینی‌اش از داربی تهران افزود: داربی بازی حساسی است و برای طرفداران دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. دو تیم دوست دارند ۳ امتیاز این بازی را کسب کنند. امیدوارم که استقلال به این مهم دست پیدا کند. استقلال توانایی کسب پیروزی در این دیدار را دارد به شرطی که بتواند تمرینات خوبی را برگزار کند و با تمرکز کافی در این دیدار ظاهر شود.

آشتی نکونام و خطیر بهترین اتفاق بود

حیدری درباره آشتی نکونام و خطیر که روز گذشته انجام شد اضافه کرد: بهترین اتفاق ممکن بود که این دو نفر با یکدیگر آشتی کردند. امیدوارم هرچه زودتر یک جلسه بین این دو برگزار شود تا اختلاف را کنار گذاشته و برای موفقیت استقلال تلاش کنند. با تلاش مسئولان استقلال اسپانسر هم پیدا شد و پول هم به بازیکنان تزریق شد تا آن‌ها با روحیه بهتری در تمرین حاضر شوند. امیدوارم دیگر بین این دو نفر اختلاف به وجود نیاد زیرا استقلال برای کسب موفقیت به همدلی نیاز دارد.

او درباره دیدار استقلال مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر گفت: بازی سختی است و استقلال برای اینکه بتواند همچنان در بالای جدول حضور داشته باشد، باید به دنبال پیروزی در این دیدار باشد. البته فکر می کنم اگر تیم امید به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌های آسیایی صعود کند این بازی لغو خواهد شد و کادر فنی استقلال باید فکری برای ماندن بازیکنان در شرایط ایده‌آل انجام دهد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11070

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها