مخالفت مس با پیوستن منتظر محمد به استقلال

باشگاه مس رفسنجان به منتظر محمد اجازه جدایی در نیم فصل را نخواهد داد.

به گزارش دبل استار، یکی از بازیکنانی که تابستان امسال راهی استقلال شد، منتظر محمد عراقی است. بازیکنی که به دلیل مسائل مربوط به رعایت سقف بودجه، نتوانست برای آبی‌ها به میدان برود و به‌صورت قرضی راهی مس رفسنجان شد تا پیراهن این تیم را بر تن کند.

طی هفته‌های اخیر، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه جواد نکونام خواستار بازگشت منتظر در نیم فصل است و قصد دارد او را به جمع آبی‌پوشان اضافه کند تا از توانایی‌های این بازیکن جوان عراقی استفاده کند.

اما پیگیری‌ها از باشگاه رفسنجانی نشان می‌دهد که مس کاملا با ایده بازگشت منتظر محمد به استقلال مخالف است و آن‌ها اعتقاد دارند طبق قراردادی که با این بازیکن دارند، او باید تا پایان فصل در جمع نارنجی‌پوشان به کارش ادامه دهد و ساکت الهامی نیز روی توانایی‌های این بازیکن حساب باز کرده است.

علاوه بر این، مس توانست مصطفی محمد، برادر بزرگتر منتظر را برای نیم فصل دوم به خدمت بگیرند و این دو برادر رابطه احساسی نزدیکی با یکدیگر دارند و همین موضوع نیز از عوامل ممانعت مس از جدایی منتظر در نیم فصل است.

بدین ترتیب باید گفت که باشگاه مس به‌صورت جدی با جدایی منتظر محمد در نیم فصل مخالف است و نکونام در بهترین حالت، فصل بعد می‌تواند از حضور این بازیکن در استقلال استفاده ببرد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12743

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها