ورمزیار:

همه به دنبال ایجاد حاشیه برای استقلال هستند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: بهتر است همان موقع که اتفاقی می‌افتد در موردش صحبت کنند، نوش دارو بعد از مرگ سهراب فایده‌ای ندارد.

به گزارش دبل استار، صادق ورمزیار در خصوص حواشی اخیری که برای استقلال به واسطه کشمکش‌های تلویزیونی ایجاد شده، اظهار داشت: الان تیم به واسطه نتایجی که گرفته شرایط خوبی دارد. آیا الان که استقلال در آستانه دربی قرار دارد، مطرح شدن این حرف‌ها درست است؟ الان این کارها و دامن زدن به این حرف‌ها به نفع استقلال است یا به ضرر تیم؟

وی با اشاره به صحبت‌های پیامکی قربان زاده و حجت کریمی مبنی بر جلوگیری از امضای قرادادها توسط مدیرعامل وقت استقلال، افزود: چرا زمانی که قربان زاده این پیامک را به کریمی داده بود، منتشر نکردند؟ استقلال هم ضربه نمی‌خورد. اگر تصویر پیامک همان موقع منتشر می‌شد، مردم و هواداران به خوبی جواب رئیس وقت سازمان خصوصی سازی را می‌دادند. آیا این کار پیش از برگزاری دربی فایده دارد؟

کاپیتان اسبق استقلال گفت: نباید چند ماه بعد از اینکه می‌رویم تازه یادمان بیفتد صحبت کنیم. این کار تمرکز تیم را به هم می‌ریزد. همه حتی مدیران قبلی مشغول ایجاد حاشیه برای استقلال هستند. کدام یک به آرامش استقلال کمک کردند؟ همه مشغول ضربه زدن هستند. بعد از این همه مشکل، حالا که تیم نتیجه می‌گیرد و روی غلتک افتاده، یادشان افتاده قربان زاده چکار کرده است. باید همان موقع این صحبت مطرح می‌شد. الان که قربان زاده کنار رفته و نقشی ندارد، این حرف چه فایده‌ای دارد؟

ورمزیار تصریح کرد: الان وقت این کارها نیست و باید همان موقع انجام می‌شد. دلیلی ندارد توپ را به زمین تیمی بیندازیم که در حال نتیجه گرفتن است. همین تیم اگر در این بازی نتیجه نگیرد، مورد انتقاد هواداران قرار می‌گیرد. الان تیم به خاطر سقف قرارداد در جذب بازیکن مشکل دارد و برخی حرف‌ها هم درست نیست. هیچ کس حق ندارد به استقلال ضربه بزند و هیچ کس نباید پا را فراتر از حد خودش بگذارد.

وی با اشاره به موضوع قرارداد جواد نکونام، گفت: من خودم از حضور نکونام روی نیمکت استقلال حمایت کردم. چرا جواب روشنی به موضوع قرارداد او داده نمی‌شود؟ قراردادش کجا بود؟ به جای پرداختن به حواشی، همه باید به فکر نتیجه گرفتن تیم باشند. از همه می‌خواهم در مورد تیم استقلال صحبت نکنند. نوش دارو بعد از مرگ سهراب به چه دردی می‌خورد؟ همان موقع که اتفاقی می‌افتد و مسئولیت دارید، باید درموردش صحبت کنید. قبل از دربی به دنبال اثبات چه چیزی هستید؟ هیچ موقع به هیچ مدیری بی احترامی نکردیم اما اجازه نمی‌دهیم کسی به آرامش استقلال ضربه بزند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به تهیه وام برای پرداخت بدهی‌های مختلف، عنوان کرد: تهیه وام برای پرداخت بدهی‌ها، درآمدزایی نیست. شما اگر ماشین خودتان را برای پرداخت بدهی بفروشید، نامش تهیه پول است؟ این کار مثبتی نیست. الان ورزشگاه مرغوبکار در رهن است و پولی هم نداریم بدهیم. می‌توانند این ورزشگاه را ضبط کنند و در مزایده بردارند. وقتی ملک را گروی بانک می‌گذارید بانک هم می‌تواند آن را بفروشد. این تهیه پول و درآمدزایی نیست. می‌گویند الان می‌توانیم ۲۰۰ میلیارد فراهم کنیم. چرا آن موقع این ۲۰۰ میلیارد فراهم نشد تا وام گرفته نشود؟

وی افزود: وام گرفتن، آورده مالی نیست. اگر این پول به وقتش تهیه می‌شد، استقلال از آسیا حذف نمی‌شد و من هم دست مسئولان را می‌بوسیدم اما الان از همه می‌خواهم سکوت کنند تا استقلال و هواداران بیشمارش ضربه نخورند. همان گونه که زمان مدیریت حجت کریمی در حد توان از ایشان حمایت کردیم، حالا هم از او خواهش می‌کنم با سکوتش به استقلال کمک کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10625

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها