مباحث جلسه امروز هیات مدیره استقلال مشخص شد

هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه تکشیل جلسه خواهد داد.

به گزارش دبل استار، بعد از بازی استقلال در مقابل همنام خوزستانی خود، خانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه در یک مصاحبه اعلام کرد که روز سه شنبه جلسه هیئت مدیره را تشکیل دهیم و اگر بتوانیم از نکونام دعوت می‌کنیم تا در این جلسه اختلاف‌نظرهای دو طرف را رفع کنیم.خانی در این مصاحبه مفصل از همه چیز صحبت کرد و حتی درباره خرید بازیکن و پر یا خالی بودن لیست استقلال هم نظر داد و انگار او نمی دادند که او بعنوان یک عضو اقتصادی به هیات مدیره باشگاه استقلال انتصاب شده و هدف او برطرف کردن مشکلات مالی و درآمدزایی برای باشگاه استقلال بوده است، نه مصاحبه و اظهار نظر درباره مطالبی که به او مربوط نیست.

اما در حالی که قرار بود جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال دیروز برگزار شود به دلیل غیبت دو تن از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، این جلسه فوق العاده به عصر امروز (چهارشنبه) موکول شد. جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در حالی به امروز موکول شده که طبق شنیده ها یکی از دستور جلسات این جلسه به انتخاب سخنگوی این باشگاه مربوط خواهد بود. همچنین قرار است درباره مشکلات مالی و مسائل مربوط به اسپانسر باشگاه، تصمیم گیری و جمعبندی به عمل بیاید.
درست است که هر شرکت و باشگاه که هم یک شرکت خصوصی یا عمومی می باشد باید سلسه مراتب در آن انتخاب و هر کدام از اعضاء، وظیفه خود را بدانند، اما در باشگاه استقلال دیگر زمان اینقدر مهم و حیاتی است که به تاخیر انداختن جلسه هیات مدیره هیچ توجیهی ندارد.
به هر حال اعضای هیات مدیره در فوتبال ایران و باشگاه استقلال فقط یک هدف مهم باید داشته باشند و آن هم تلاش برای گرفتن اسپانسر و تأمین هزینه‌های تیمی که دو فصل است حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند. اعضای هیات مدیره به درستی می داند که هواداران تا ابد به آنها فرصت نمی‌دهند و اگر در این مدتی که لیگ برتر بخاطر فیفادی و لیگ قهرمانان آسیا تعطیل است، نتوانند در زمینه اسپانسر و تامین درآمدزایی و پرداختی به بازیکنان قدمی برندارند، دیگر باید بفکر رفتن چه با استعفا و چه با فشار هواداران باشند.
پس امیدواریم که جلسه هیات مدیره استقلال بزودی برگزار شود و خروجی آن تامین هزینه‌های مالی باشد نه انتخاب سخنگو یا دیگر سلسله مراتب اداری دیگر، زیرا برای باشگاه و هواداران برطرف کردن مشکلات مالی در اولویت می باشد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10312

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها