معمای بزرگ و بی‌جواب از دربی قبلی

علت اخراج سرمربی استقلال در فینال جام حذفی را هنوز کسی نمی‌داند.

به گزارش دبل استار، دربی فینال حذفی فصل گذشته با حواشی متعددی همراه بود و تا مدتی موضوع بحث رسانه‌ها و هواداران قرار گرفت. در میان تمامی اتفاقات و حواشی که به وجود آمد، اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی وقت استقلال تبدیل به معمایی بزرگ شد و هنوز علت این تصمیم و دریافت کارت قرمز مربی پرتغالی مشخص نشده است.

در فصل گذشته تقریبا تمامی بهانه و دلایل برای اخطار دادن و محرومیت ساپینتو، عصبانیت او بود و حتی برخی از تیم‌ها مدعی بودند که او به زبان پرتغالی فحاشی می‌کرده که هیچگاه با سند اثبات نشد و بسیاری بر این عقیده بودند که هیجان بیش از حد ساپینتو، تبدیل به نقطه ضعفی شده بود تا برای آشفته کردن نیمکت و تیم استقلال از آن استفاده شود.

در فینال حذفی، پس از اینکه استقلال در دقایق اضافه موفق به ثبت گل مساوی شد، نیمکت استقلال به سمت مرادمند، گلزن بازی رفتند و خوشحالی کردند اما بلافاصله اشکان خورشیدی داور وسط این بازی با کارت قرمز مستقیم سرمربی استقلال را اخراج کرد. نکته‌ای که خسرو حیدری در مصاحبه خود با برنامه شبهای فوتبالی به آن اشاره کرد و گفت” ساپینتو پس از گل هیچ بی احترامی نکرد و با توجه به شرایط حساس بازی و خوشحالی بعد از گلی که داشتیم، باید من را اخراج می‌کرد” و در ادامه در مورد علت این اخراج اشاره کرد” من از آقای خورشیدی پرسیدم و او وارد شدن ساپینتو به داخل زمین را علت کارت قرمز عنوان کرد”

صحبت‌های خسرو حیدری باعث شد تا دوباره ماجرای ساپینتو در دربی حذفی مطرح شود. اتفاقی که نه تنها حل نشده، بلکه به معمای بزرگی تبدیل شد و پس از گذشت ماه‌ها همچنان بی پاسخ مانده است.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12887

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها