تاثیر زیاد مجریان تلویزیون بر مخاطب

یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی با حضور دو مجری نه‌چندان مشهور و سرشناس، موفق شده‌اند تمرکز یکی از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال ایران را به‌هم بزنند.

به گزارش دبل استار، پس از پایان دربی تهران، یک نکته مسجل شد که هم  ما تا همین چندی پیش اشتباه می کردیم با ورود VAR مشکلات تیم های معترض حل و فصل خواهد شد. ما تازه فهمیدیم با حضور کمک داور ویدیویی، پذیرفتن تصمیمات داوری از گذشته هم سخت تر شده و از همه بدتر اینکه در جریان بازی، این بازیکنان هستند که به داور توصیه می کنند در چه زمانی سراغ VAR برود!

منهای این ماجرای عجیب اما باید به بحث مجریان تلویزیون هم اشاره کنیم. این دوستانی که در صداوسیما برنامه های ورزشی را اجرا می کنند، واقعا خودشان هم نمی دانستند آنچه می گویند میان بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال تا این حد تاثیرگذار است! در واقع آنها باورشان نمی شد که اینقدر مخاطب دارند و می توانند با چند کلمه حرف بی ربط، روی اعصاب بازیکنان و مربیان حرفه ای فوتبال رژه بروند…

در گذشته فقط برنامه ای مانند ۹۰ بود که هر دوشنبه شب در فوتبال کشور، موج ایجاد می کرد و اهالی فوتبال با آنچه فردوسی پور می گفت، کلنجار می رفتند اما امروز که مخاطبان صداوسیما به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده، عجیب است که یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی، می تواند تمرکز باشگاه های پرطرفدار را به هم بزنند! تا جایی که سرمربی یک تیم تهدید کند از این به بعد اگر دوربین های تلویزیون را ببیند، نشست خبری تیمش را تحریم می کند!

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13037

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها