دعوت قلعه نویی از ستاره تیم مجیدی

سرانجام مهدی قایدی به تیم ملی دعوت شد.

به گزارش دبل استار، کمتر از ۱۳ روز تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا باقی مانده است و سرمربی تیم ملی بازیکنان مورد نظر خود را به اردوی پیش از شروع مسابقات فرا خواند.

۲۷ بازیکن برای این بازی‌ها به تیم ملی دعوت شدند که یکی از نام‌هایی که در این لیست حضور دارد مهدی قایدی ستاره ایرانی تیم اتحاد کلبا امارات است.

این بازیکن به واسطه درخشش زیادی که در مسابقات لیگ امارات داشت از مدت‌ها قبل زمزمه‌های حضورش در تیم ملی به گوش می‌رسید اما هر بار با اعلام بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی معلوم می‌شد که خبری از نام او نیست.

مهدی قایدی ۱۲ بازی در لیگ امارات انجام داده است و موفق شده است ۶ گل زده و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند قائدی در تیم کنونی خود ستاره بی چون و چرا است در همه بازی‌ها تاثیر خیلی زیادی بر عملکرد تیمش دارد.

بدون شک قایدی در تیم ملی ایران یکی از ستاره‌های تاثیرگذار خواهد بود و نشان خواهد داد که می‌توانست خیلی زودتر از این‌ها به تیم ملی دعوت شود امیر قلعه نویی حالا با اعتماد به ستاره جوان فوتبال ایران نشان داد که علاوه بر بازیکنان با تجربه به بازیکنان جوان نیز اعتماد دارد.

یکی از شایعاتی که در مورد ستاره جوان تیم ملی عنوان شده بود این بود که این بازیکن به علت حواشی ایجاد شده در مورد مسائل خانوادگی خود اجازه فعالیت در فوتبال ایران را ندارد.

اما حالا قلعه نویی با دعوت از مهدی قایدی به شایعات ایجاد شده در مورد این بازیکن پایان داد و حالا مشخص شد که تمام آن شایعات بی‌اساس بوده و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهد داشت.

حالا قایدی با دعوت شدن به تیم ملی باید تمام توان خود را بگذارد و نشان دهد که سرمربی با دعوت او به همه نشان داده است که این بازیکن لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی است و باید زودتر از این‌ها پیراهن مقدس تیم ملی را می پوشیده است.

نویسنده خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13317

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها