سلیمی خیال هواداران را راحت کرد

ایمان سلیمی نشان داد اشتباه بازی با سپاهان فقط یک اتفاق بوده است.

به  گزارش دبل استار، وقتی به استقلال پیوست کمتر کسی امیدی به درخشش او در پستی داشت که در دو فصل گذشته رافائل سیلوا آن‌جا درخشیده بود.

معمولا بازی کردن به جای بازیکنانی که به اصطلاح ستاره هستند و نقش مهمی در موفقیت تیم دارند کار بسیار دشواری است، اما ایمان سلیمی تا به اینجا به خوبی توانسته در قلب خط دفاعی آبی ها بدرخشد و اگر اشتباه هفته گذشته او مقابل سپاهان را فاکتور بگیریم باید عنوان کنیم که او یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این فصل بوده است.

بازگشت به بازی و حفظ روحیه پس از یک اشتباه کشنده، بسیار دشوار و گاهی غیرممکن است، کاری که ایمان سلیمی به خوبی انجام داد اما بازیکنی مانند سروش رفیعی با آن هم تجربه موفق به انجام آن نشد و در بین دو نیمه توسط گل‌محمدی تعویض شد. سلیمی پس از اشتباه منجر به پنالتی در برابر سپاهان روحیه خود را از دست نداد و در ادامه بازی مانند یک سد محکم در برابر مهاجمان خطرناک سپاهان ایستادگی کرد اما سروش رفیعی باتجربه پس از گل به خودی برابر ذوب آهن روحیه خود را به طور کلی از دست داد و از زمین بازی خارج شد، این نشان از ذهنیت قوی سلیمی دارد که می تواند کمک حال استقلال در ادامه فصل باشد.

سلیمی روز گذشته در کنار محمدحسین مرادمند بارها در برابر حملات بازیکنان تکنیکی استقلال خوزستان ایستادگی کرد و موفق شد در ثبت یک کلین شیت دیگر به حسین حسینی کمک کند.

ادامه این روند توسط ایمان سلیمی به کلی خیال جواد نکونام را از خط دفاعی راحت می کند و خاطرات درخشش رافائل سیلوا را در خط دفاعی برای هواداران زنده خواهد کرد.

البته نباید فراموش کرد که سلیمی مدافع بی تجربه ای نیست و با سابقه خوبی که در خط دفاعی تراکتور داشته می تواند در ادامه فصل عصای دست نکونام و استقلال باشد.

منبع خبر : مجتبی احسانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10302

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها