سرنوشت مبهم عارف

وضعیت مدافع فصل گذشته استقلال برای فصل جدید هنوز مشخص نشده است.

به گزارش دبل استار، عارف غلامی در این چند سالی که در استقلال بازی می کند، همواره از بازیکنان حاشیه ساز در بحث تمدید قرارداد با مدیران باشگاه استقلال بوده است.
عارف اولین بار با حضور در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کرد و سپس با بستن قرارداد جدیدی با مبلغی بیشتری در استقلال ماند.
عارف که انگار با مشاوره از کسی یا مدیربرنامه ای راه بستن قرارداد را به خوبی یاد گرفته بود، سال پیش در آخرین لحظه قرارداد خود را تمدید کرد و بعدها مشخص شد که قرارداد عارف با استقلال با آپشن های زیاد از گران‌ترین قراردادها در باشگاه استقلال در بین بازیکنان فصل گذشته استقلال بوده است.
عارف غلامی امسال با چند استوری که دوست دارد در استقلال بماند و مدیران با او تماس نگرفته اند، انگار دنبال راهی بود تا باز در دقیقه آخر بهترین قرارداد را ببندد.
جواد نکونام سرمربی این فصل استقلال ابتدا برای خط دفاعی بدنبال بازیکنان دیگر بود و وقتی مدیران باشگاه نتوانستند با بازیکنان مدنظر سرمربی استقلال به توافق برسند، از مدیران استقلال خواست که با عارف غلامی توافق کنند تا در استقلال بماند.
عارف در ۸ مرداد در یک استوری با این عنوان نوشت: «چندی پیش از بیم بسته شدن تیم‌ها و از دست رفتن پیشنهادها و حل شدن مشکلاتم، با یک باشگاه خارجی پیش قراردادی امضا کردم. به شرط این که اگر پس از پنج روز فقط با باشگاه استقلال توافق کردم، قرارداد عقد شده خودکار باطل می شود. پس از آن مدت بود که باشگاه استقلال و کادر فنی برای اولین بار به طور شفاف و صریح به حضور بنده اعلام نیاز کردند و من از همان روز در سکوت کامل، با توجه به تمام اخبار دروغ و دست‌کاری شده در مورد من، تمام تلاشم رو برای کنسل کردن قراردادم تا به الان انجام داده‌ام و همچنان امیدوار هستم که این موضوع رخ دهد.»
از ابتدا می شد حدس زد که این یک بازی جدید از طرف مشاوران عارف بوده تا با فشار هواداران و در حالی که استقلال در خرید بازیکن، خوب عمل نکرده است، یک قرارداد خوب دیگر ببندد.
حالا ۱۶ روز از روزی که این استوری منتشر شد و ۱۱ روز از ضرب‌الاجلی که غلامی با لحن ملایم برای استقلال تعیین کرده بود گذشته است. اما عارف نه به تیم خارجی که حرفش را زده بود رفته و نه به استقلال برگشته است.
انگار این بار دست عارف در پوست گردو گذاشته شده است و بقولی نه استقلال به او تاکنون پیشنهاد تمدید قرارداد داده و نه خبری از آن تیم خارجی در میان است.
نکته جالب در خصوص غلامی و ماجرای او با باشگاه استقلال این است که این بازیکن دقیقا فصل قبل هم از همین فرمول در نقل و انتقالات استفاده کرد و به طرز عجیبی قراردادش زیاد شد و در نهایت هم در استقلال ماند. با این حال فرمول او برای این فصل جواب نداد و گویا این فرمول تاریخ انقضا داشت و فقط برای یک فصل جواب می‌داد.
بنابراین مشخص نیست که سرنوشت این مدافع تا پایان نقل‌وانتقالات لیگ برتر به کجا ختم خواهد شد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=9940

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها