ایران و شروع راهی طولانی؛

هنگ کنگ اولین حریف شاگردان قلعه نویی

در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی۲۰۲۶ تیم ملی ایران میزبان تیم ملی هنگ کنگ است.

به گزارش دبل استار، در اولین بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ ایران در گروه پنج مسابقات در کنار تیم های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ کنگ قرار گرفته است و به نظر می رسد که برای صعود از دور اول کار چندان مشکلی پیش رو نداشته باشد.

شاگردان قلعه نویی حالا باید راهی طولانی را برای رسیدن به هفتمین جام جهانی پشت سر بگذارند تیم ملی پس از برگزاری چند بازی دوستانه و حضور در تورنمنت چهار جانبه و قهرمانی در این بازی ها به نظر کار سختی برای صعود از دور اول نخواهد داشت.

ایران و هنگ کنگ تاکنون دو بار در مقدماتی جام جهانی به مصاف هم رفتند که هر دو بار ملی پوشان ایرانی برنده میدان بوده اند در این دو بازی پنج گل برای ایران و یک گل سهم هنگ کنگی ها بوده است.

اولین بازی دو تیم در مقدماتی جام جهانی برگزار شد و در دو بازی رفت و برگشت این تیم در برابر ایران شکست شد در بازی اول ایران با دو گل کریم انصاری فرد و سردار آزمون برنده شد و در بازی برگشت این بار سه توپ از خط دروازه هنگ کنگی ها عبور کرد، علی قلی زاده، وحید امیری و کریم انصاری فرد گلزنان ایران در این دیدار بودند.

هنگ کنگ حریف جنوب شرقی ایران هیچ لژیونری را در ترکیب خود ندارد اما ایران بازیکنان زیادی را دارد که لیگ های مطرح جهان و اروپا توپ می زنند ایرانی ها به نظر کار چندان سختی را پیش رو نخواهند داشت.

این دیدار پنج‌شنبه ۲۵ آبان ماه از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و پوز های ایران در اولین قدم باید شاگردان اندرسون نروژی را از پیش رو بردارند.

منبع خبر : مهرداد یاراحمدی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12213

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها