تمدید حسرت مس با واکنش‌های حسینی

یکی از ستاره های دیدار امشب استقلال و مس سید حسین حسینی بود که کلین شیت کرد.

به گزارش دبل استار، دیدار مس رفسنجان و استقلال امروز برگزار شد و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید تا آنها برای دومین بازی پیاپی دروازه خود را بسته نگه دارند.

سید حسین حسینی که پیش از این دیدار با کاروان تیم امید به هانگژو سفر کرده بود، عملکرد خوبی در بازی‌های آسیایی خوبی از خود به جا گذاشت و در تمام دیدارهایی که امیدها داشتند تنها یک گل دریافت کرد.

کاپیتان استقلال که پیش از شروع این فصل اذعان کرده بود “یک حسینی دیگر را خواهید دید” تا به اینجا تمام تلاش خود را به کار گرفته و سعی دارد عملکردهای نامطمئن خود را جبران کند. او در این بازی برابر مس تمامی شوت ها و ارسال‌ها را مشت کرده و یا در آغوش کشید و یک کلین شیت دیگر در لیگ بیست و سوم به نام خود ثبت کرد.

این واکنش‌های حسینی باعث شد تا مسی ها هر چه زدند به در بسته بخورند و نتوانند گل استقلال (گل بخودی) را جبران کنند و این شکست سومین باخت الهامی در مس رفسنجان شد.

در شبی که صحنه‌های داوری مشکوکی وجود داشت و تا حدودی تمرکز را از بازیکنان گرفت اما کاپیتان استقلال مطمئن تر ظاهر شد و علی‌رغم آسیب دیدگی در جریان بازی، حاضر به خروج از زمین نشد تا از دروازه خود حفاظت کند.

نکته‌ دیگری که در ستایش عملکرد حسینی باید به آن اشاره کرد، ادامه‌دار شدن حسرت تیم کرمانی در بردن استقلال است.

به نظر می‌رسد در ادامه فصل می‌توان شاهد یک حسینی مطمئن تر از سال پیش باشیم و ترسی که همیشه در اطراف او وجود داشت کمرنگ تر ببینیم و این یک پیغام خوب برای استقلال و هواداران خواهد بود، همانهایی که به ادامه همکاری حسینی با این تیم تمایل نداشتند و فعلا تجدید نظر کرده‌ و منتظرند عملکرد سید را تا پایان فصل شاهد باشند.

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11303

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها