نکونام حقیقت را گفته/ بلانکو می‌تواند مشکل استقلال را حل کند

بازیکن سابق استقلال درباره محرومیت نکونام از سوی کمیته انضباطی گفت: چون نکونام حقیقت را گفته نباید در مورد او سخت گیری شود. تنبیه و محرومیت زیاد است و به نظرم باید به او تذکر داد.

به گزارش دبل استار، نصرالله عبداللهی، بازیکن سابق استقلال، درباره برد این تیم مقابل آلومینوم اراک اظهار کرد: از عملکرد استقلال در بازی‌های این فصل لذت می‌برم. آنها توانستند در لیگ امسال بردهای خوبی را کسب کنند. امیدوارم هرچه زودتر مهاجم خارجی استقلال هم به شرایط آرمانی برسد و بتواند به تیم کمک کند.

بلانکو می‌تواند مشکل استقلال را حل کند

او درباره عملکرد بلانکو در دیدار مقابل آلومینوم اراک گفت: بلانکو چند وقت بازی نکرده بود و حتی چند وقت پیش هم که به تمرین رفته بودم او دور زمین بود. کار با توپ بلانکو بسیار خوب است و اگر بتواند با بازیکنان به هماهنگی برسد می‌تواند مشکلات آبی پوشان را حل کند.

استقلال امسال هم مدعی قهرمانی است

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه آیا پیش‌بینی می کرد این تیم چنین نتایجی را کسب کند، بیان کرد: استقلال همیشه بالای جدول بوده و همیشه بین سه تیم اول است. استقلال امسال هم مدعی قهرمانی است. البته به شرطی که از لحاظ روحی و روانی افت نکند. اگر پول به موقع به تیم تزریق شود، آنها با تمرکز بیشتری در مسابقات ظاهر خواهند شد.

نکونام حقیقت را گفته، سخت گیری نکنند

عبداللهی درباره محرومیت نکونام از سوی کمیته انضباطی اظهار کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که کمیته انضباطی چنین تصمیمی را گرفته است. شاید به خاطر مصاحبه‌ای که به خاطر نگرفتن پنالتی بوده، کمیته انضباطی چنین تصمیمی را گرفته است. البته که داوران پیشکسوت این پنالتی را تائید کردند. چون نکونام حقیقت را گفته نباید در مورد او سخت گیری شود. تنبیه و محرومیت زیاد است و به نظرم باید به او تذکر داد.

او درباره شکایت پرسپولیس از استقلال افزود: از پرسپولیس یک امتیاز کم شد و آنها دنبال نقطه ضعف می‌گردند تا از استقلال هم امتیاز کسر شود. معمولا رقیبان چنین کاری را انجام می‌دهند. به نظرم استقلال سقف قرارداد را رعایت کرده و چنین شکایت‌هایی بیهوده است.

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار هفته آینده مقابل شمس آذز قزوین گفت: شمس آذر تیم خوبی است و در این فصل نتایج خوبی هم کسب کرده است. آنها نتایج عجیب و غریبی گرفتند و بازی مقابل چنین تیم‌هایی سخت است. امیدوارم استقلال به روند رو به رشد خودش ادامه دهد.

 

منبع خبر : به نقل از ایسنا

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11864

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها