صدرمان مبارک هم قبیله

با تساوی شب گذشته مدعیان لیگ صدر جدول همچنان آبی ماند.

به گزارش دبل استار، پنجاهمین برد جواد نکونام در لیگ برتر، مصادف شد با صدرنشینی حالا بدون منازع! با توقف سپاهان مقابل نساجی و پرسپولیس مقابل ملوان، حالا استقلال در شرایطی در صدر جدول جای دارد که حتی خوشبین ترین هوادارانش هم چنین نتایجی را پیش بینی نمی کردند.

استقلالی که دوستش داریم، تیمی که در سال قبل و امسال، و اصلا در ده سال گذشته، به ندرت پیش آمده که آب خوشی از گلویش پایین رفته باشد، حالا صدرنشین لیگ است. با وجود قوانین من دراوردی صدرنشین لیگ است.

مرور می کنیم ماه های اخیر را و آب خوش از گلویمان پایین نرفت اما صدرنشینیم. در شرایطی که لاکچری سوارانی که یکروز پز ماشین صد میلیاردی می‌دهند و روز دیگر بشقاب سیب زمینی و تخم مرغ استوری می کنند که نشان بدهند زیر خط فقرند، در شرایطی که صحبت کردن از تیم های دیگر جریمه و محرومیت دارد اما نه برای یک تیم، در شرایطی که استقلالی ها از قرارداد خود کم می کنند تا جا برای نفر بعدی باز شود و لاکچری سواران صد میلیاردی، این حرکت را به سخره می گیرند، در شرایطی که هوادار استقلال حتی به وقت صدرنشینی هم باید دست و دلش بابت خبرسازی همکاران عزیز و بی طرف!!!! رسانه ای من بلرزد، من اینجایم تا این رسیدن لذتبخش به صدر را جشن بگیرم….. صدرمان مبارک هم قبیله ای ها….

منبع خبر : هومن جعفری - سردبیر دبل استار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11885

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها