رد تعویق مسابقات از سوی سازمان لیگ

سازمان لیگ فوتبال برای چندمین‌بار با درخواست‌های باشگاه‌ها برای تعویق مسابقات آن‌ها مخالفت کرد.

به گزارش دبل استار، در روزهایی که انتقادهای زیادی از سوی باشگاه‌های لیگ برتری نسبت به سازمان لیگ درباره تعطیلی‌های پرتعداد مسابقات وجود داشت، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال طی جلسه‌ای با مقامات سازمان لیگ تاکید کرد که هرچه سریع‌تر برنامه رقابت‌های لیگ را تا پایان نیم فصل اول تنظیم کنند.

این اتفاق رخ داد و بعد از تایید برنامه توسط رئیس فدراسیون فوتبال، تاج به سهیل مهدی و همکارانش تاکید کرد که حدالامکان تغییری در برنامه ایجاد نکنند تا مسابقات بدون تغییر جلو برود و قبل از جام ملت‌های آسیا نیز خاتمه پیدا کند.

در چنین شرایطی طی هفته‌های گذشته درخواست‌های متعددی از سوی برخی باشگاه‌ها از جمله پرسپولیس و استقلال برای تعویق برخی مسابقات آن‌ها در لیگ برتر (حتی به مدت ۲۴ ساعت) به کمیته مسابقات رسید. این درخواست‌ها اما یکی پس از دیگری از سوی سازمان لیگ رد شد تا مسابقات طبق همان برنامه قبلی جلو برود.

آخرین درخواست در این خصوص از سوی باشگاه استقلال بود؛ جایی که مدیران باشگاه استقلال خواهان تعویق یک‌روزه دیدار با پرسپولیس در دربی پایتخت بودند اما این مسئله هم مورد موافقت قرار نگرفت تا موضع سازمان لیگ برای بازی‌ها همان قبلی باشد.

با این تفاسیر مشخص است که سازمان لیگ قصد ندارد با هیچ درخواستی برای تعویق مسابقات از سوی باشگاه‌های مختلف موافقت کند تا هیچ بازی‌ای تا نیم فصل عقب نیفتد و آن‌ها بتوانند برنامه‌های خود را جلو ببرند. موضوعی که به پایان نیم فصل اول لیگ قبل از جام ملت‌های آسیا ختم خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12660

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها