رحمتی: جام باشگاه‌های آسیا یک تورنمنت پرهیجان است

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: تیم ما یک تیم جوان است و همه آنها انگیزه بالایی دارند.

به گزارش دبل استار، مهدی رحمتی در خصوص اولین بازی نساجی در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با بمبئی سیتی گفت: جام باشگاه‌های آسیا یک تورنمنت پرهیجان است. همه تیم‌ها به دنبال موفقیت هستند و می‌خواهند یک سبک و سیاق خوب فوتبالی از آن کشور و لیگی در آن هستند را به نمایش گذارند. اولین بازی ما در هند با بمبئی سیتی است و به لطف خدا شنبه صبح حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این مدتی که لیگ تعطیل بود و در جلساتی که داشتیم، کامل این تیم را به بازیکنانمان بشناسانیم. لیگ آنها یک مقداری دیر شروع شد. آنها یک یا ۲ بازی، آن هم در جام حذفی بیشتر انجام نداده‌اند. این اتفاق باعث شد تا کار آنالیزورهای ما سخت شود. سعی کردیم با همان تعداد بازی و بازی‌های فصل گذشته یک آنالیز خوب از آنها بدست آوریم و به بازیکنان نشان دهیم. به لحاظ آمادگی ذهنی سعی کردیم بازیکنان را به آن درجه و بازی در لیگ قهرمانان آسیا برسانیم.

سرمربی تیم نساجی گفت: در خصوص حمایت باید بگویم که ۲ بخش تقسیم می‌شود. این تیم یک تیم خصوصی است و مالک باشگاه هیچ کم و کسر برای ما نگذاشته است. او سعی کرده که برنامه‌‌های بدون هیچ مشکلی پیش برود. با این حال خود او نیز چند روز پیش یک مصاحبه‌ای انجام داد و یکسری انتقادات نسبت به مسؤولین را اظهار داشت. شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ حاضر در مازندران می‌توانستند کمک خوبی به ما بکنند چون اگر ما حمایت و اسپانسر خوبی داشتیم، می‌توانستیم تیم خیلی بهتری به این رقابت‌ها بفرستیم.

رحمتی در خصوص هم‌گروهی با الهلال گفت: اگر یک جستجو انجام دهیم، فکر می‌کنم متوجه می شوید که من جزء بیشتری بازیکنانی هستم که مقابل الهلال بازی کردم. الهلال قرعه همیشگی من است. مقابل این تیم هم برد داشتم، هم باخت و مساوی. البته بیشتر برد داشتم. زمانی هم که در کسوت مربیگری مقابل الهلال بازی کردم، توانستیم با این تیم مساوی کنیم. در حال حاضر شرایط تیم الهلال کاملا متفاوت است ولی باید بگویم از وقتی که بازیکنان به زمین می‌روند و داور مسابقه سوت آغاز بازی را می‌زند، همه چیز عوض می‌شود و بیشتر این صحبت‌هایی که وجود دارد برای قبل بازی است.

وی ادامه داد: یک زمان ۹۰ دقیقه‌ای داریم و ما باید بازیکنانمان را به لحاظ ذهنی آماده این مسابقات کنیم.فوتبال الان بیشتر در ذهن بازیکن شکل می‌گیرد و اگر شما بتوانید بازیکن را از لحاظ روحی و روانی آماده کنی، قطعاً می‌توانی نتیجه بهتری کسب کنی. ما امیدوار هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی خب دیگر، فوتبال است.

سرمربی تیم نساجی گفت: در زمانی که لیگ تعطیل بود، ما ۲ بازی دوستانه انجام دادیم با مس رفسنجان و ذوب آهن. از الهامی و ربیعی تشکر می‌کنم زیرا با توجه به اینکه برنامه ریزی خودشان را داشتند و شاید تیمشان مهیای بازی دوستانه با ما نبود ولی هر کاری کردند که این مسابقه برگزار شود. آنها ما را پیش از شروع لیگ قهرمانان کمک کردند. از نیما نکیسا نیز تشکر می‌کنم. با توجه به جذابیت‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا مسلماً‌ همه مردم، دوست دارند که تمام نمایندگان ایران موفق شوند. ما هم ان‌شاءالله همین شرایط را داشته باشیم. هوادارانمان همیشه حامی ما بودند و ما نیز منتظر حضور گرم آنها در ورزشگاه هستیم.

رحمتی در خصوص انتظارات هواداران از نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه انتظارات بالاست ولی ما باید واقع بین باشیم. تیم ما تیمی جوان است، خیلی بازیکن از دست دادیم. سعی کردیم جای خالی را پر کنیم و یک روح تازه به این تیم بدهیم. فکر می‌کنم خواسته هواداران اگر معقول باشد، می‌رسیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم. من هیچ بازی را مگر برای پیروزی آغاز نکردم. زمانی هم که بازیکن بودم برای قهرمانی می‌جنگیدم. شخصیت و طبع من اینگونه شکل گرفته است. با این حال ما باید شرایط تیم، بودجه و بازیکنان را بسنجیم و در نظر بگیریم. ما یک رگ ایرانی داریم که آن قابل پیش بینی نیست.

سرمربی نساجی گفت: شرایط ما خوب است. بازیکنان اسپانیایی ما نیز به جمعمان اضافه شده است. یک مقداری، نونو از آخرین دیداری که در فصل گذشته در لیگ عربستان داشته، زمان زیادی می‌گذرد. او تمرین داشته و ما هم سعی کردیم در این چند روزه او را آماده کنیم. فکر می‌کنم از ۲-۳ بازی آینده می‌توانیم از او استفاده کنیم.

رحمتی در خصوص اینکه آیا بازی مقابل بازیکنان بزرگ می‌تواند به بازیکنان جوان ما انگیزه بدهد، گفت: صددرصد. تیم ما یک تیم جوان است و همه آنها انگیزه بالایی دارند. خود من به جرئت می‌توانم بگویم که ۴-۵ تا بازیکن از این تیم نساجی در آینده در تیم ملی و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خواهید دید.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10748

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها