اثبات اشتباه داوری علیه استقلال توسط داور چینی

در لیگ برتر اشتباهات داوری به حدی فاحش است که دیگر نمی‌توان از کنار آنها به سادگی عبور کرد.

به گزارش دبل استار، در جریان بازی ذوب آهن و استقلال که با نتیجه تساوی به پایان رسید، صحنه‌ای جنجالی رخ داد که داور مسابقه ساده از کنار آن عبور کرد. ماجرا از این قرار بود که کمال کامیابی‌نیا بازیکن ذوب آهن در یک صحنه خطایی روی پای سعید مهری انجام که باید با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج می‌شد اما نه تنها کارت قرمز دریافت نکرد بلکه خبری از کارت زرد از جانب داور هم نبود.

پس از این بازی، مشابه چنین خطایی در دیدار برگشت النصر و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رخ داد. بازیکن النصری با خطایی که روی باریک پرسپولیس انجام داد، با کارت قرمز مستقیم داور چینی از زمین مسابقه اخراج شد تا نزدیک به ٧٠ دقیقه، النصر بازی را با ده بازیکن ادامه دهد شاید اگر بازیکن عربستانی اخراج نشده بود نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد.

در لیگ برتر اشتباهات داوری به حدی فاحش است که دیگر نمی‌توان از کنار آنها به سادگی عبور کرد و مسئله اینجاست که این اشتباهات به یک دیدار ختم نمی‌شود و تقریبا هر هفته بحث داوری صدای تیم‌ها را بالا برده است که صحنه جنجالی خطای کامیابی‌نیا روی مهری هم از همان اشتباهات است.

در پی این اتفاق، صالح مصطفوی مربی سابق استقلال به آن واکنش نشان داد و با انتشار تصویری از نظرات دکتر آبادی در صفحه شخصی خود راجع به این موضوع به نوعی شفاف‌سازی کرد.

نکته‌ای که دکتر آبادی به آن اشاره کرد این بود که ضربه وارد شده به پای مهری در ناحیه‌ای بوده که می‌توانست منجر به مصدومیت کشیدگی یا پارگی رباط شود، آن هم در شرایطی که حضور در هر مسابقه برای بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و قاعدتا هیچ کس نمی‌خواهد دیدارهای لیگ برتر را از دست دهد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12606

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها