محمدعلی یحیوی:

یحیوی: نیمکت قوی عامل قهرمان تیم می شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: برخی همواره برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند، چراکه نمی‌خواهند تیم به موفقیت دست یابد.

به گزارش دبل استار، محمدعلی یحیوی درباره برتری استقلال در هفته چهارم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان، اظهار داشت: استقلال خیلی خوب و منطقی بازی کرد و به سه امتیاز این دیدار که بسیار مهم بود دست یابد. امیدوارم بعد از تعطیلات، با قدرت بیشتری لیگ را ادامه داده و به نتایج دلخواه برسد. در بازی با استقلال خوزستان دیدیم که تیم نیاز به مهاجم و هافبک طراح دارد.

وی در مورد شرایط استقلال نسبت به فصل گذشته، تصریح کرد: با چهار دیدار نمی‌توان تیمی را به خوبی آنالیز کرد. جواد نکونام دنبال امتیاز جمع کردن است، چون در حال حاضر بازیکنان زیادی ندارد. زمانیکه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود، تیم علاوه بر بازیکنان اصلی، نیمکت خوبی داشت و بازیکنان می‌توانستند بازی باخته را با بُرد عوض کنند. قطعا نکونام دنبال این است از کورس قهرمانی عقب نماند و به همین دلیل با احتیاط بازی می‌کند.

پیشکسوت استقلال درباره انتقاد برخی از مدیران سابق از عملکرد علی خطیر، خاطرنشان کرد: همیشه جوسازی علیه استقلال بوده است. بعضی‌ها می‌خواستند ایده خودشان را در تیم پیاده کرده و به استقلال ضربه بزنند. متاسفانه این رفتارها و اقدامات به باشگاه و هوادارانش آسیب می‌زند. نکونام نباید اجازه بروز حاشیه به تیم را بدهد.

یحیوی در خصوص اینکه اختلاف بین خطیر و نکونام چقدر به استقلال ضربه می‌زند، اظهار کرد: عواملی هستند که نمی‌گذارد این دو نفر با همدگیر روابط خوبی داشته باشند و مربی را مقابل مدیریت می‌گذارند. این موضوع باعث می‌شود تیم در شرایط بحرانی قرار گرفته و از کورس قهرمانی عقب بماند.

وی درباره اینکه آیا خواسته‌های نکونام با شرایط فعلی باشگاه مطابقت دارد؟ گفت: وقتی مدیری برای باشگاه انتخاب می‌شود باید برای باشگاهش سود آوری داشته باشد. اکنون استقلال روند خوبی دارد اما به طور یقین در نیم فصل دوم به مشکل می‌خورد، چون نیمکت قوی ندارد و در ادامه راه کم می‌آورد. معتقدم، نیمکت قوی عامل قهرمانی تیم می‌شود.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد سیدحسین‌ حسینی، یادآور شد: زمانیکه لیست تیم ملی کشورمان را دیدیم از تصمیم امیر قلعه‌نویی ناراحت شدم. بعدا فهمیدم حسینی قرار است برای تیم ملی امید کشورمان در هانگژو بازی کند و خیلی خوشحالم که او به همراه تیم امید به هانگژو می‌رود. در چند هفته ابتدایی لیگ، حسینی با تمرکز کامل بازی می‌کند و بهترین عملکرد خودش را نشان داده است.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10604

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها