امید حامدی فر خواهان دریافت رضایت‌نامه از استقلال شد

امید حامدی فر با حضور در دفتر باشگاه استقلال درخواست رضایتنامه کرد تا بازی خود را در تیم دیگری دنبال کند.

به گزارش دبل استار, امید حامدی فر که با درخواست جواد نکونام در اردوی تیم فولاد حاضر شده در سه بازی اخیر در لیست تیم استقلال قرار نگرفته است. به همین خاطر با حضور در دفتر باشگاه استقلال درخواست رضایتنامه داشته تا بازی خود را در تیم دیگری دنبال کند.

کمبود بازیکن در اردوی تیم آبی و عدم موفقیت باشگاه استقلال در جذب بازیکن جدید موجب شد تا جواد نکونام خواهان حضور امید حامدی فر در تمرین استقلال شود اما این بازیکن از شرایط فنی خود در تیم استقلال راضی نیست و خواهان دریافت رضایت نامه از تیم آبی شده است.

کاملا پیداست با توجه به ترافیک بازیکن در خط هافبک تیم استقلال امید حامدی فر شانس زیادی برای بازی ندارد. با بازگشت روزبه چشمی به خط هافبک و هم چنین رسیدن سعید مهری به شرایط ایده آل حتی شانس های بازی امید حامدی فر در تیم استقلال کمتر می شود و به نوعی می توان گفت حضور او در باشگاه استقلال برای دریافت رضایتنامه کاملا منطقی بوده است.

گفته می شود دو تیم خوزستانی استقلال خوزستان و فولاد خواهان جذب این بازیکن هستند و باید منتظر ماند و دید که رضایتنامه این بازیکن در روزهای آتی برای کدام تیم لیگ برتری صادر می شود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10174

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها