ماجرای نکونام و فیلمبردار، حاشیه‌سازی جدید برای استقلال

درگیری لفظی نکونام و فیلمبردار در کنار نیمکت استقلال ماجرایی جدید برای استقلال به وجود آورد.

به گزارش دبل استار، برای پس زنده مسابقه فوتبال حضور فیلمبردار در کنار نیمکت تیم‌ها یک امر بدیهی است که در تمامی لیگ‌ها وجود دارد.

در پایان بازی استقلال و ذوب آهن ماجرایی پیش آمد و جواد نکونام با فیلمبردار نزدیک به نیمکت استقلال درگیری لفظی با یکدیگر داشتند که پس از آن فیلمبردار در مصاحبه خود عنوان کرد که نکونام با الفاظ زشتی به او تذکر داده که چرا در فاصله نزدیک فیلمبرداری می‌کند.

نکته‌ای که در ماجرای این درگیری وجود دارد این است که چنین اتفاقی، دست کم در استقلال تازگی ندارد و پیش‌ از این هم برای مربیان سابق در فصول گذشته رخ داده است.

در فصل بیستم لیگ برتر و در نیمه اول دیدار استقلال و گل‌گهر، داور مسابقه به رنگ لباس فرهاد مجیدی، سرمربی وقت این تیم گیر داد که با اعتراض وی همراه بود اما مجیدی به ناچار کاور روی لباس خود پوشید. در نیمه دوم او پیراهن خود را عوض کرد تا مشکلی وجود نداشته باشد اما باز هم داور به او تذکر داد و این بار نزدیک بودن رنگ لباس او با بازیکنان استقلال بود.

این مورد در فصل پیش و برای سرمربی پرتغالی استقلال رخ داد. در فصل گذشته بارها شاهد این بودیم که برخی سعی در برانگیختن عصبانیت ریکاردو ساپینتو بودند چرا که این مربی دارای هیجانات بالایی در حین بازی بود و این خصلت یکی از ضعف‌های مهم او بود.

در پی اتفاقاتی که برای ساپینتو رخ داد نکات جالب توجهی وجود داشت و آن هم این بود که مربیان دیگر تیم‌ها ادعا داشتند که این مربی به زبان پرتغالی در حین بازی فحاشی می‌کند اما سوال اینجاست که مربیان داخلی مگر همگی به زبان پرتغالی مسلط بودند؟

حال در فصل جدید و حضور جواد نکونام روی نیمکت استقلال باز هم شاهد چنین اتفاقاتی هستیم و این بار به روشی جدیدتر. شکی نیست که اگر نکونام رفتار بدی با فیلمبردار اصفهانی در جریان بازی با ذوب آهن داشته است باید تنبیه شود اما مسئله اینجاست که چرا زمانی که استقلال در آرامشی نسبی به کار خود ادامه می‌دهد چنین اتفاقاتی رخ داده و به سرعت در رسانه نُقل محافل می‌شود؟! مشابه چنین ماجرایی در بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان هم پیش آمد اما کسی دم از اجرای عدالت نزد.

 

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12549

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها