چرا مدیریت استقلال به قول‌هایش عمل نمی‌کند؟

کارشناس فوتبال با بیان اینکه ضعف مدیریت استقلال باعث اعتصاب بازیکنان شده گفت: آبی پوشان حق دارند به وضع موجود معترض باشند چرا که در شرایط فعلی تمرکزی برای بازی کردن و پیروز شدن ندارند.

به گزارش دبل استار، فرشاد فلاحت زاده در خصوص شرایط استقلال گفت: استقلال همچنان با حاشیه پیش می‌رود و مشخص نیست چه زمانی مشکلات به پایان می‌رسد ، مدیران استقلال تنها عملکرد منفی داشته و هیچ خبر مثبتی از مدیریت استقلال به گوش نمی‌رسد. با اینکه استقلال با یک اسپانسر به توافق رسیده و قرار است مشکلات مالی حل شود اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و بازیکنان در انتظار حل مشکلات مالی نشسته اند.

وی در خصوص اعتصاب بازیکنان بدلیل مشکلات مالی گفت: بازیکنان استقلال ظرفیت بالایی دارند و در بدترین شرایط مالی با تمام توان برای شاد کردن دل هواداران جنگیدند ، سکوت کردند تا دل هواداران را شاد کنند اما صبر و تحمل آنها هم حدی دارد و مدیریت باشگاه هم نمی‌تواند با وعده های تو خالی آنها را سرگرم کند ، بازیکنان هنوز از فصل گذشته هم طلبکار هستند و باید به آنها حق بدهیم که بخاطر مطالباتشان تمرین نکنند با این وضعیت تمرکز بازیکن از بین می رود و نباید انتظار داشت که آنها بتوانند در زمین با آرامش کامل بازی کنند و به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا با تغییرات مدیریتی شرایط بهبود پیدا خواهد کرد یا خیر گفت : مدیریت استقلال ضعیف ترین عملکرد را داشته و نتوانسته نه مشکلات مجموعه را حل کند و نه انتظارات هواداران را برآورده کند ، مدیر باید توانایی داشته باشد به قولی که می دهد عمل کند نه اینکه قول‌هایی که می دهد در حد حرف باشد.

مدافع سابق فوتبال ایران ادامه داد: وقتی عضو هیات مدیره می گوید شبانه روز تلاش می کنیم برای موفقیت استقلال همه متعجب می‌شوند ، شما که شبانه روز کار می کنید کدام مشکل را برطرف کردید ، مطالبات بازیکنان را پرداخت کردید ، خواسته های سرمربی را تامین کردید ، بازیکن بزرگ جذب کردید، این تلاش شبانه روزی شما چه زمانی مشخص خواهد شد ، آقایان اگر توانایی انجام کار ندارید جای خود را به افراد توانمند بدهید تا بلکه آنها بتوانند مشکلات استقلال را حل کنند.

فلاحت زاده در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی لیگ به سود استقلال و دیگر تیمها بوده یا خیر تاکید کرد: تعطیلی اگر کوتاه مدت باشد مفید خواهد بود ،اما با شرایطی که لیگ برتر ما پیدا کرده مشکلات تیمها بیشتر خواهد شد ، آنها باید دوباره بدنسازی کنند تا به آمادگی برسند ، انگیزه بازیکنان برای تمرین کم می شود چون در کوران مسابقات نیستند ، کادر فنی باید بدنبال برگزاری چند دیدار تدارکاتی باشد تا بازیکنان از شرایط آرمانی دور نشوند ، بنابراین این تعطیلی نه تنها به سود تیمها نیست بلکه به ضرر آنها تمام خواهد شد. البته این تعطیلی تنها به نفع بازیکنانی است که دوران نقاهت را سپری می کنند و این تعطیلات باعث خواهد شد تا به بازیها برسند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10989

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها