روز سخت استقلال مقابل سپاهان در اصفهان

سرمربی استقلال به خوبی می‌داند کار سختی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

به گزارش دبل استار، در حساس ترین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر روز چهارشنبه استقلال تهران میهمان سپاهان اصفهان در نقش جهان خواهد بود.
استقلال که امروزه با حواشی عجیبی در فصل نقل و انتقالات همراه است ، هر چند توانسته بود در دو هفته ابتدایی‌ ۶ امتیاز لازم را کسب کند و به دو پیروزی دست یابد ، اما روز چهارشنبه با سخت ترین چالش خود نسبت به دو بازی قبلی  که همه بر آن واقف هستند مواجه خواهد شد و باید به مصاف حریف آماده و تا دندان مسلحش برود.

*اسکواد ناقص
جواد نکونام سرمربی استقلال که هنوز نتوانست به اسکواد کامل مورد نظرش برسد و با مشکلاتی روبرو است کار سختی در چینش ترکیبش در اصفهان دارد.
این در حالی است که در دو هفته قبلی با تغییر پست و جابجایی بازیکنان این خلأ را پر می کرد اما در مقابل حریف آماده ای مث سپاهان جای هیچ گونه ریسک و اشتباهی ندارد.
اماسپاهان که دو هفته نخست فصل بیست و سوم را رویایی شروع کرد می‌خواهد با شکست استقلال به روند خوب خود ادامه دهد و در مسیر قهرمانی گام بردارد.

*آمار خانگی سپاهان
این در حالی است که سپاهان در ۱۲ هفته گذشته ی لیگ که در اصفهان میزبان بود ، به جز مساوی مقابل ملوان بندر انزلی _که به قیمت از دست رفتن جام قهرمانی همراه بود_ از ۳۶ امتیاز ممکن ، توانست ۳۴ امتیاز کسب کند و در تمام بازی ها به پیروزی برسد.

*تقابل دو تیم
دو تیم تاکنون ۸۲بار مقابل هم صف آرایی کردند که ۳۱پیروزی سهم سپاهان اصفهان ۳۰ پیروزی هم سهم استقلال بود و ۲۲ بار هم دو تیم به تساوی رضایت دادند.
ژوزه مورایس مربی پرتغالی سپاهان که در فصل بیست و دوم توانست در دو بازی رفت و برگشت استقلال را شکست دهد در  این بازی هم به دنبال پیروزی و هتریک مقابل استقلال است.
جالب است بدانید جواد نکونام در فصل گذشته دو بار با سپاهان مورایس روبرو شده که صاحب یک پیروزی و یک شکست شده است ، و این سومین رویارویی جواد نکونام و‌ استقلال با این مربی پرتغالی خواهد بود.

 

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10089

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها