بختیاری‌زاده، حامی تصمیم نکونام درباره چشمی

مدافع اسبق استقلال از تصمیم جواد نکونام برای بازی گرفتن از روزبه چشمی در قلب خط دفاع، حمایت کرد.

به گزارش دبل استار، برتری استقلال مقابل ملوان در هفته دوم لیگ برتر در شرایطی به دست آمد که دست جواد نکونام در غیاب آرمین سهرابیان، ترجیح داد روزبه چشمی را یک خط عقب ببرد و از او در پست غیرتخصصی‌اش استفاده کند و ایمان سلیمی که مدافع تخصصی است را به عنوان بازیکن ذخیره به میدان بفرستد.

اتفاقی که نه تنها باعث بازگشت چشمی به پست اصلی‌اش شد بلکه برخی کانال‌های هواداری استقلال هم از نکونام انتقاد کردند که چرا علیرغم داشتن سلیمی، ترجیح داده کارایی چشمی را با استفاده از او در خط دفاع پایین بیاورد.

اینکه این انتقاد، چقدر درست و منصفانه بوده، سوژه صحبت خبرنگار فوتبالی با سهراب بختیاری‌زاده شد. مدافع اسبق آبی‌ها در واکنش به این موضوع می‌گوید:”  روزبه چشمی بازیکن باکیفیت و تاثیرگذاری در تیم استقلال است. اگر استقلال مقابل ملوان برخی انتظارات را برآورده نکرد دلیلش استفاده از روزبه در خط دفاع نیست. دلایل متعددی دارد که به عملکرد تیمی مربوط می‌شود.”

از دید بختیاری‌زاده، نباید انتقادهای مطرح‌شده در فضای مجازی را جدی گرفت:” فوتبال را نباید در فضای مجازی دنبال کرد. دیدیم که در همین کانال‌ها چقدر به حسین حسینی حمله کردند و چقدر آرش رضاوند را زدند اما هر دو بازیکن در زمین پاسخ آن قضاوت‌ها را دادند. در کل محتوای صفحات فضای مجازی حتی آنها که مخاطب زیادی دارند به هیچ عنوان برای من ملاک نیست. یادمان نرود آن کسی که هر روز تیم را تمرین می‌دهد و بازیکنانش را می‌شناسد سرمربی تیم است. ما نباید در حالی که یک روز هم تمرین استقلال را ندیده‌ایم از خانه بنشینیم و به کار آنها ایراد بگیریم.”

بختیاری زاده به این نکته هم تاکید کرد که اگر ایرادی در عملکرد فعلی تیم دیده می‌شود، چندان عجیب نیست و باید به جواد نکونام زمان بیشتری داد: ” استقلال تیم خوبی است و جواد نکونام کارش را بلد است. او بازیکن حرفه‌ای بوده و تجربه مربیگری خوبی دارد و در استقلال به زمان نیاز دارد تا استراتژی مدنظرش را به طور کامل پیاده کند.”

۶۴۴۲

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10004

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها