نکونام بهترین سرمربی پاییزی لیگ برتر

جواد نکونام تاکنون بهترین نتایج را با استقلال در لیگ برتر نسبت به سرمربیان استقلال در فصول گذشته بدست آورده است.

به گزارش دبل استار، جواد نکونام سرمربی باشگاه استقلال تاکنون بهترین نتایج را با استقلال در لیگ برتر نسبت به سرمربیان استقلال در فصول گذشته بدست آورده و اکنون در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار دارد.

نکونام سرمربیگری در لیگ برتر را با نساجی آغاز با فولاد تثبیت و اکنون با استقلال به بلوغ فکری و تاکتیکی رسیده است. استقلال در این سال‌ها مربیان زیادی با افکار و تاکتیک های متفاوت داشته و همین سرمربیان زیاد که فقط یک فصل در استقلال مانده‌اند، باعث شده که ثبات فنی و تاکتیکی در استقلال زیاد شکل نگیرد و اگر هم در ادامه فصل و بخصوص اواخر فصل شکل بگیرد با جدایی در آخر فصل باز همه چیز از اول شروع می‌شود.

نکونام فصل را با برد پرگل در آبادان آغاز کرد و با بردن ملوان در آزادی ادامه داد و با اشتباه داوری در اصفهان تنها باختش مقابل سپاهان پرمهره ای ثبت شد که در مقابل استقلال یک حریف دست و پا بسته بودند.استقلال بعد از باخت به سپاهان دوباره بردن را شروع کرد و ۴ بازی پیاپی را برد و در قزوین مقابل شمس‌آذری به تساوی رسید که شاید هواداران استقلال توقع این نتیجه را نداشتند.

نکونام در آخرین بازی این فصل خود، قبل از فیفادی در هفته دهم به مصاف تیم تراکتور رفت و در یک بازی تاکتیکی و حساب شده با ۲ گل سلیمی و گوستاوو بلانکو که با ضربه سر به ثمر رسید، رقیب تبریزی خود را در استادیوم آزادی برد تا با اقتدار و کسب ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد.

استقلال از ۹ بازی ۷برد، ۱ تساوی و ۱ شکست کسب کرده و نکونام تاکنون ۸۳درصد امتیازهای این فصل را با استقلال کسب کرده و بعنوان بهترین سرمربی لیگ با استقلال در ماه‌های مهر و آبان انتخاب شده است.

نکونام در حالی بهترین سرمربی پاییزی لیگ برتر فوتبال ایران شده که تیم های قدرتمندی در این فصل لیگ برتر می باشد که خود او بهتر از هر کسی می‌داند که نباید در باد این موفقیت های کوچک بخوابد و بخاطر همین است که بعد از هر برد، زیاد به بازیکنان برای خوشحالی اجازه نمی‌دهد و او بهتر از همه می داند که لیگ برتر به مانند یک دو ماراتن می باشد تا یک دو سرعتی و بسیار کوتاه، و کسی در پایان به قهرمانی خواهد رسید که توان خود را برای همه فصل بصورت یکسان تقسیم کند و آمار امتیاز آنها میانگین خوبی داشته باشد.

استقلال تیم بزرگی در فوتبال آسیا می باشد و نکونام بعنوان یک مربی باتجربه با کلاس جهانی برای رسیدن به موفقیت بیشتر، ساعت ها برای طراحی و آنالیز تمرینات و آنالیز تیم حریف زمان سپری می کند و این نشان از انگیزه زیاد نکونام برای موفقیت با استقلال را دارد.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12425

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها