نکونام:

امیدوارم نیم فصل دوم بازیکنان مد نظرمان را جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که برای نیم فصل دوم تیمش نیاز به تقویت دارد گفت: بزودی با مدیرعامل باشگاه جلسه خواهم داشت تا برنامه ها و اسامی بازیکنان مد نظرم را اعلام کنم.

به گزارش دبل استار، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر صفر استقلال به پایان رسید. آرمین سهرابیان (۴۲)، امیرمهدی جان ملکی (۶۲)( گل به خودی)، آرمان رمضانی (۶۵) و سید ابوالفضل جلالی (۶۸) گلزنان این دیدار بودند.

جواد نکونام پس از این پیروزی در نشست خبری گفت: بازی بعد از دربی همیشه سخت است. به خاطر همین ریکاوری ذهنی و بدنی نیاز داشتیم که تیم را دو روز به اردو بردیم به اردو. از مدیریت باشگاه به خاطر فراهم کردن این شرایط تشکر می کنم.

وی ادامه داد: در شروع بازی تیم ما خوب نبود و حریف بهتر عمل کرد. اما می دانستیم که تیم حریف به خاطر شکلی که دارد سعی می کنند مالکانه بازی کنند که ما اجازه دادیم این اتفاق رخ دهد. در نیمه اول خوب بازی نکردیم.

نکونام افزود: در نیمه دوم با صحبت هایی که انجام دادیم و تغییراتی که ایجاد کردیم خیلی بهتر شدیم و چهار گل زدیم و می توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. تشکر ویژه از هواداران می کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند و با نیرویی که آنها دادند توانستیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم بتوانیم در پایان لیگ سربلند باشیم و از آنها تشکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از نساجی به عنوان یک تیم زهردار یاد کرد و گفت: یکی از بهترین بازیهای نساجی را شاهد بودیم. ما در هر بازی برای برد به میدان می رویم و فرقی نمی کند که داخل خانه باشد یا خارج از خانه. باید تلاش کنیم که ادامه بازیها را با همین شکل ادامه دهیم.

وی در مورد تعویض هایی که انجام داده و تاثیرش در بازی گفت: سعی کردیم با دو تغییر نیروی جدیدی را به تیم اضافه کنیم. فوتبالی که باب میل من بود در نیمه اول انجام نمی شد و به همین خاطر تعویض کردم که شرایط بهتر شود. نگاهم مثبت است و از همه بازیکنان تشکر می کنم. امروز ما ۱۹ نفر در اختیار داشتیم اما همه بازیکنان زحمت کشیدند.

جواد نکونام در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این که آیا برنامه هایتان را برای نیم فصل دوم به باشگاه داده اید گفت: این هفته جلسه خواهیم داشت با مدیریت باشگاه تا برنامه ها و خواسته هایمان را به باشگاه بدهیم. امیدوارم نیم فصل دوم بتوانیم بازیکنانی که مد نظرمان هست را جذب کنیم تا مهره هایی را داشته باشیم که با دست پر در لیگ شرکت کنیم.

وی در مورد حاشیه هایی که برای این تیم ایجاد شده است گفت: اتفاقاتی در سال  های گذشته برای استقلال رخ داد تمرکز را از تیم گرفته بود. به همین خاطر به هواداران گوشزد کرده بودیم که مراقب این حاشیه ها باشند. بازی سنگینی را در دربی پشت سر گذاشتیم اما اتفاقاتی که بعد از آن رخ می دهد طبیعی است که خوشبختانه ما درگیر آن نشدیم. کسانی که مخالف استقلال هستند و مقابل نتایج ما هستند نتوانستند به هدف شان برسند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13145

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها