از داوری تا دخالت در میزبانی؛

وقتی همه برای قهرمانیت،دست به زنگ می‌شوند!

فوتبال ایران که در آن تبعیض موج میزند، صدای همه ی اهالی فوتبال را درآورده است.

به گزارش دبل استار، فوتبال ایران دیگر به یک سیرک تبدیل شده که گروهی خاص برای رسیدن به هدف خود همه کار می کنند. وقتی در یک کشور لیگ برگزار می‌شود هدف برگزاری بازیها به صورت عادلانه و بدون نگاه خاص به تیمی برای رسیدن به قهرمانی می باشد و تیمی که قدرتمند تر و استحقاق قهرمانی داشت به قهرمانی می رسد.

در فوتبال سیرک گونه ما فدراسیون فوتبال با یک تیم برای گرفتن تبلیغات محیطی یک اسپانسر می گیرند، برای خسته نشدن تیم محبوب آقایان دو بازیکن تیم امید را حذف و ۲ بازیکن از تیم خاص انتخاب می شود تا بازی آن‌ها در لیگ به تاخیر بیفتد و چند مورد دیگر از جمله تغییر میزبان و مهمان و فشار به تیم مهمان برای بازی در زمین مهمان، وقتی با دو تیم در کورس قهرمانی و میلیمتری می باشند.

این‌ها فقط چند نمونه کوچکی از زیر سوال رفتن عدالت و دستوری که برای خسته نشدن و در نهایت به قهرمانی رسیدن یک تیم می دهند و دیگر کار به جایی رسیده که بوی تعفن ناعدالتی حال خودی ها نیز بد کرده و بعد از جدایی از تیم خاص به راحتی در مصاحبه هایی از کمک به تیم خود در زمانی که بازی می کردند، پرده برمی‌دارند و از اینکه چطور در فلان بازی داور به برخوردی که خطای مهاجم خودشان بوده را به سودشان پنالتی گرفته، به کار داور می خندند.

بعد از بازی پنجشنبه عصر پرسپولیس و پیکان مدیرعامل باشگاه پیکان با مصاحبه خود باز پرده از کمک یکی دیگر از اعضای فدراسیون برای تیم خاص برداشت تا به همه ثابت شود که آنها فقط به کمک کمیته داوران و اجرای داورها در زمین بسنده نمی کنند. مددی مدیرعامل پیکان در مصاحبه بعد از بازی با پرسپولیس گفت: «چون ملی‌پوشان پرسپولیس تازه از اردن آمده بودند، گفتند نزدیک‌ترین استان را انتخاب کنید تا برای تیم مقابل سخت نباشد.»

ما خوشایندمان بود که در استان مرکزی بازی کنیم.انگار هنوز مهر امضای رئیس سازمان لیگ خشک نشده دست به زنگ می شود و به مدیرعامل باشگاه پیکان برای کمک به تیم خود مددی می طلبد و از مددی می خواهد که قزوین را به جای اراک به میزبانی برگزیند تا زیاد بچه‌ها را خسته نکند.

آقایان انگار هنوز بعد از کمک کمیته داوران و اجرای اوامرشان توسط داوران، هنوز این کمک ها را کم می بینند و برای بردن تیم محبوب خود به هر کسی دستور می دهند و باید دید نفر بعدی آقایان کیست و چه دستوری می دهند؟ کار به جایی رسیده که انگار همه باید برای بردن تیمشان دستور اجرا کنند و باید پرسید که شما چطور می توانید به آنها برای رسیدن به قهرمانی های اسنپی شان کمک برسانید.

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11631

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها