رکورد خاص نکونام در تقابل با رونالدو

سرمربی استقلال بیشترین تقابل با فوق ستاره فوتبال جهان را داشته است.
رونالدو+جواد نکونام

به گزارش دبل استار، حضور کریستیانو رونالدو در ایران برای همراهی تیم النصر مقابل پرسپولیس آنقدر برای فوتبالی‌ها و غیر فوتبالی‌ها جذاب بوده که تمام جوانب این مسابقه حساس را به حاشیه رانده است. او که با فوتبال ایران ناآشنا نیست، حالا قرار است در ورزشگاه آزادی وارد مستطیل سبز شود.

رونالدو که اولین تقابلش با ایران به جام جهانی ۲۰۰۶ برمی‌گردد و حتی در آن بازی موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی شد، ۱۲ سال بعد برای دومین بار رو در روی تیم ملی ایران قرار گرفت اما این مرتبه نتوانست دروازه ایران را باز کند تا ناکامی مقابل بیرانوند به خاطره‌ای فراموش نشدنی برایش تبدیل شود. او البته بعدها توانست از رکورد گلزنی علی دایی عبور کند تا یکبار دیگر نامش در کنار فوتبال ایران قرار بگیرد.

اما نکته جالب اینجاست که باید بدانید هیچ فوتبالیست ایرانی به اندازه جواد نکونام مقابل کریستیانو رونالدو بازی نکرده است. نکونام که در ۶ فصل حضورش در لالیگا، ۳ فصل مشترک با رونالدو داشت چندین مرتبه در تقابل‌های رئال مادرید و اوساسونا مقابل او قرار گرفت. ضمن اینکه مصاف تیم‌های ملی ایران و پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ دیگر تقابل ستاره این روزهای النصر و سرمربی حال حاضر استقلال بوده است.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10838

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها