افت و سرنوشت‌ نامعلوم بازیکنان جدا شده استقلال

در پایان فصل بیست و دوم 9 بازیکن استقلال بنابه دلایلی از جمله اتمام قرارداد،عدم توافق مالی، قرار گرفتن در لیست مازاد و یا پر بودن لیست آبی ها را در فصل جدید همراهی نخواهند کرد. 

به گزارش دبل استار،در پایان فصل بیست و دوم ۹ بازیکن استقلال بنا به دلایلی از جمله اتمام قرارداد،عدم توافق مالی، قرار گرفتن در لیست مازاد و یا پر بودن لیست آبی ها را در فصل جدید همراهی نخواهند کرد.

در ادامه نگاهی به سرنوشت جدا شده های  استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی می اندازیم.

*مهدی قایدی

مهدی قایدی که بعد از یک دوره ناموفق در لیگ امارات به استقلال بازگشت موفق شد در ۳۵ بازی با پیراهن استقلال ۱۲ گل به ثمر برساند و ۵ پاس گل بدهد تصمیم گرفت در یک رفت و برگشت دوباره به لیگ امارات بازگردد تا این بار زیر نظر سرمربی سابق خود فرهاد مجیدی در تیم الاتحاد کلبا توپ بزند.

مهدی قایدی در هفته نخست لیگ امارات موفق شد مقابل الشارجه یک گل به ثمر برساند و روی دو گل دیگر این تیم تاثیر مستقیم داشته باشد او هم چنین در بازی جام پادشاهی امارات مقابل خورفکان توانست یک پاس گل به هم تیمی هایش بدهد.

ناگفته نماند مهدی قایدی بعد جدایی از استقلال به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

*محمد محبی

محمد محبی که در کنار قایدی زوج بوشهری‌ استقلال را در فصل بیست و دوم تشکیل می داد بعد از سپری کردن یک دوره ناموفق در لیگ پرتغال به فوتبال کشورمان بازگشت و با درخشش در استقلال توانست دوباره نام خود را بر سر زبان ها بیندازد در ۲۸ بازی موفق شده بود ۱۰ گل به ثمر برساند.

محبی بعد جدایی از استقلال و حضور در لیگ روسیه طی ۱۱ بازی برای تیم روسی هنوز نتوانست گلی برای این تیم به ثمر برساند اما در هفته چهارم لیگ روسیه موفق شد با یک پاس گل و تاثیر مستقیم روی گل سوم تیمش نقش بسزایی در پیروزی سه بر صفر روستوف مقابل روبین کازان داشته باشد.

این در حالی است که محمد محبی در هفته نهم لیگ برتر روسیه توانست پایه گذار گل اول تیمش مقابل زسکامسکو باشد که با تساوی سه برسه خاتمه یافت.

محبی هم چنین بعد از حضور قلعه نوعی در تیم ملی یک پای ثابت اردوهای تیم ملی به شمار می رود.

*سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده که نتوانست در استقلال اعتماد سایپنتو را به دست آورد و به مهره ثابت نیمکت استقلال تبدیل شده بود.

در بازی هفته اول مس رفسنجان مقابل هوادار دقیقه ۷۱ بعد از خطای شدید روی بازیکن حریف با کارت قرمز داور مواجه شد و نخستین اخراجی لیگ را به نام خودش ثبت کرد.

هم چنین او توانست در هفته پنجم  لیگ نخستین گل خود را از روی نقطه پنالتی مقابل آلومینیوم اراک به ثمر برساند و بعد از یک سال و چهار ماه دوباره موفق به گلزنی شود و اولین پیروزی مس رفسنجان در لیگ را رقم بزنند.

*سبحان خاقانی

سبحان خاقانی بازیکن جوان استقلال که در هفته اول و چهارم  لیگ به ترتیب مقابل تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان برای آبی پوشان به عنوان یار تعویضی به میدان رفت به دلیل پر بودن سقف بودجه و خالی کردن لیست به ذوب آهن اصفهان پیوست توانست هفته پنجم لیگ در ترکیب ثابت تیم اصفهانی مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد.

* سینا سعیدی فر

سینا سعیدی فر فصل گذشته دو بار در مقابل تیم های نفت مسجد سلیمان و تراکتور تبریز درون دروازه استقلال قرار گرفت با قرار داد قرضی به شمس آذر قزوین پیوست تا بتواند علاوه بر بازی کردن  کسب تجربه کند.

* عارف غلامی -رافائل سیلوا-امید حامدی فر- علیرضا رضایی

چهار بازیکن دیگر استقلال که هر کدام بنا به دلایلی با استقلال به توافق نرسیدند و از این تیم جدا شدند هنوز سرنوشت نامشخصی دارند و بدون تیم مانده اند ‌.

 

منبع خبر : صابر مهدویان

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=11009

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها