سکوت مهدی تاج بعد از اظهارات افشاریان

با گذشت ۵ روز از مصاحبه عجیب رئیس کمیته داوران رئیس فدراسیون فوتبال همچنان واکنشی به آن نداشته است.

به گزارش دبل استار، تنها حسن خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال این است که اشتباهات بزرگ داوری را قبول دارد و در برنامه هفته گذشته فوتبال برتر هم پذیرفت که ۱۱ اشتباه بزرگ داوری باعث تغییر نتیجه مسابقات شده است.

حالا بماند که این اعتراف هم دردی را دوا نمی‌کند و در بازی جمعه تیم‌های آلومینیوم و پیکان شاهد یک اشتباه تاثیرگذار دیگر بودیم به طوری که همان شب کمیته داوران داور دوم بازی را محروم کرد!

پس از مصاحبه افشاریان در مورد بحث صغر سن پسرش و اینکه گفت حداقل ۵۰ داور شناسنامه‌های خود را عوض کرده‌اند، انتظار می‌رفت مهدی تاج واکنش نشان بدهد و مردم هم در جریان واکنش او قرار بگیرند، اما رئیس فدراسیون فوتبال ترجیح داده فعلا واکنشی نداشته باشد و باز هم شاهد سکوت او بودیم که البته قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید.

تجربه ثابت کرده مدل مدیریت مهدی تاج طوری است که تا جایی که بتواند با هیچ‌کس درگیر نمی‌شود و خیلی به کمیته‌های انضباطی، داوران، اخلاق و … هم ورود نمی‌کند، اما به هر حال برای همه مردم این سوال است که چطور می‌شود رئیس کمیته داوران از بحث تغییر شناسنامه پسرش دفاع کند و تازه با جرات بگوید ۵۰ داور هم این کار را کرده‌اند؟! این‌طور مواقع بحث های متعددی در ذهن مخاطب نقش می‌بندد و به هر حال به طور غیر مستقیم سلامت داوران هم زیر سوال می‌رود در حالی که همه می‌دانیم بسیاری از آن‌ها افراد موجهی هستند و اکثر اشتباهات داوری سهوی است.‌

ای کاش رئیس فدراسیون فوتبال لااقل برای یک بار هم که شده در دوره مدیریت خود به این قبیل مسائل ورود می‌کرد تا ذهن مردم روشن شود و بدانند که رئیس از هر مسئله‌ای بی‌تفاوت عبور نمی‌کند، اما به هر حال با گذشت ۵ روز از مصاحبه جنجالی خداداد افشاریان چنین اتفاقی رخ نداده و بعید می‌دانیم از این به بعد هم مهدی تاج به ماجرا ورود کند.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12474

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها