وظیفه تو تعقیب سگ نبود آقای منصوریان!

علیرضا منصوریان از هدایت تیم فولاد برکنار شد.

به  گزارش دبل استارصحبت های محمد خرمگاه دستیار علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از شکست مقابل ملوان حاوی نکته ای است بسیار عجیب که البته اگر خوب به آن توجه کنید متوجه دلیل اخراج منصوریان از فولاد و همچنین نتیجه نگرفتن این مربی در سال های اخیر می شوید! منصوریانی که تا قبل از آمدن به استقلال یکی از مربیان آینده دار و موفق کشور به حساب می آمد حالا یک مربی از قبل بازنده و از قبل شکست خورده است که هر جا برود، می شود روی اخراجش از باشگاه شرط بست!

جمله خرمگاه را بخوانید:

«علی‌آقا به خاطر یک خطا به سمت نیمکت خودمان مطلبی را گفت که فکر می‌کنم داور چهارم مرتکب اشتباه شد و اشتباه شنید که داور را صدا کرد و اخطار دوم را به منصوریان داد و اخراج شد. من روی کارت زرد اول هم صحبت دارم. وقتی یک حیوان( سگ) وارد زمین شد و منصوریان برای بیرون آوردن آن حیوان وارد زمین شد تا بتوانیم از وقت بیشتر استفاده کنیم. چون وقفه به ضرر ما بود. آن کارت زرد اول را گرفت ولی سعه صدر داور می توانست کمک کند.»

آیا وظیفه سرمربی فولاد تعیقب کردن سگی است که وارد زمین شده؟ نه! منصوریان بیشتر از آنکه ذهنیتش روی مسابقات باشد دنبال حواشی بود. مربیان هیچ وقت وارد زمین نمی شوند که یک سگ را بیرون کنند! شاید برای دعوا با داور یا حتی برای جلوگیری از دعوای بازیکنان وارد زمین شوند اما تعقیب کردن یک سگ و بیرون کردنش کار مربی و وظیفه مربی نیست حتی اگر دقیقه آخر بازی باشد!

منصوریان مربیگری را به همین حواشی می بازد. داخل کنفرانس مطبوعاتی حواسش جای دیگری است. داخل زمین حواسش جای دیگری است. کنار زمین حواسش جای دیگری است! مربیگری عرصه دنبال کردن سگ ها نیست آقای منصوریان! به متن فوتبال برگرد!

منبع خبر : هومن جعفری

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10236

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها