پیروزی مدعیان در شب نخست چمپیونز لیگ

اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی مدعیان همراه بود.

به گزارش دبل استار، لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳-۲۰۲۴ از ۱۹ سپتامبر در چهار گروه دوم این رقابت‌ها انجام شد که نتایج بازی‌ها طبق پیش بینی ها پیش رفت و تیم‌های مدعی حریفان خود را شکست دادند. از نکات جالب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا برای ما ایرانیان، گلزنی طارمی و جهانبخش برای تیم های خود بود.با هم شب اول این دیدارها را مرور خواهیم کرد.

گروه E
در گروه پنجم این دیدارها فاینورد با دو گل سلتیک گلاسکو از اسکاتلند را از پیش رو برداشت که گل دوم فاینورد را علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی این تیم با شوتی دیدنی در محوطه جریمه به ثمر رساند. در بازی دیگر و در ورزشگاه المپیک رم تیم لاتزیو در حالی که تا دقیقه ۹۴ با یک گل از حریف خود عقب بود با جلو آمدن دروازه‌بان خود بر روی یک ضربه ایستگاهی توانست با یک ضربه سر دیدنی دروازه شاگردان دیگو سیمئونه را باز کند تا بازی به تساوی برسد. در هفته دوم اتلتیکو با فاینورد و سلتیک و لاتزیو در چهارشنبه ۱۲ مهرماه به مصاف هم می روند.
گروه F
گروه ششم بنظر یکی از دو گروهی باشد که تیم‌های سختی روبروی هم قرار گرفته اند. در شب نخست میلان بعد از فاجعه مقابل اینتر در مقابل نیوکاسل که بعد از سالها به لیگ قهرمانان رسیده بود در سنسیرو بدون گل مساوی شد و در دیگر بازی درپاریس تیم لوئیز انریکه با مثلث فرانسوی خود با دو گل دورتموند را مغلوب کرد. در هفته دوم دورتموند میزبان میلان خواهد بود و نیوکاسل برای اولین بار بعد از سالها به مصاف دیگر تیمی (پاری‌سن‌ژرمن ) می رود که مالکان آنها از کشورهای حوزه خلیج فارس می باشد. این دیدارها در ۱۲ مهر برگزار می‌شود.
گروه G
در گروه هفتم که بنظر آسان‌ترین گروه برای قهرمان فصل پیش باشد، دز دو دیدار دو نتیجه ۳بر۱ تکرار شد که در یکی یانگ بویز سوئیس دز خانه با نتیجه ۳بر۱ مغلوب لایپزیش آلمان شد و منچسترسیتی هم در حالی که با یک گل از ستاره سرخ بلگراد عقب افتاده بود با ۳ گل کامبک زد تا به بردهادیش ادامه دهد. در هفته دوم ستاره سرخ میزبان یانگ بویز خواهد بود و لایپزیش از سیتی پذیرایی خواهد کرد. بنظر این دو تیم بخت اول صعود از این گروه خواهند بود.
گروه H
در آخرین گروه از گروه‌های هشتگانه که این گروه هم نسبتا گروه آسانی برای بارسا خواهد بود. بارسا در ورزشگاه خانگی خود با ۵ گل آنتورپ نماینده بلژیک را شکست داد که نکته مهم زدن دو گل از ژائو فلیکس تازه وارد بود. در دیگر بازی که در هامبورگ آلمان برگزار شد شاختار اوکراین بدلیل جنگ با روسیه میزبان پورتو بود که با نتیجه ۳بر۱ مغلوب پورتو شد. مهدی طارمی زننده سومین گل پورتو در این بازی بود. در هفته دوم و در حساسترین بازی پورتو در پرتغال میزبان بارسا خواهد بود و آنتورپ از شاختار پذیرایی خواهد کرد. همه دیدارهای این گروه هم در چهارشنبه شب ۱۲ مهرماه برگزار خواهد شد.

 

منبع خبر : محسن بهره دار

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10842

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها