شأن هوادار باید رعایت شود

معاون وزیر ورزش درباره اتفاقات روز گذشته در خصوص حضور رونالدو در ایران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش دبل استار، سینا کلهر در مورد حاشیه‌های روز گذشته استقبال از رونالدو و تیم النصر، عنوان کرد: بحث تماشاگر و هوادار نیست بلکه این موضوع ۲ نکته داشته است؛ اول اینکه این اتفاق در همه جای جهان می‌افتد و طبیعی است. دوم اینکه این بی‌نظمی که اتفاق می‌افتد بعضی برنامه‌ها ممکن است به این معطوف شود که کرامت هوادار هم رعایت نشده باشد.

معاون وزیر ورزش در مورد اینکه آیا شکل استقبال نمی‌توانست بهتر باشد، عنوان کرد: می‌توانست بهتر باشد. حجم استقبال به نحوی بود که احتمالا در پیش‌بینی‌ها لحاظ نشده است. دوم اینکه مسئله ما کرامت هوادار است یعنی شان هوادار رعایت شود چیز خاصی نبود و همه جای جهان هست. وظیفه ما این است منزلت هوادار را رعایت کنیم.

کلهر در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا وزارت ورزش در مراسم استقبال دخالتی داشته یا خیر، گفت: خیر این موضوع کاملا در اختیار فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس بود و آنها کار را پیش بردند. چندین جلسه در وزارت و شورای تامین برگزار و تقسیم کار شده است. هر دستگاهی می‌دانست چه کاری باید انجام دهد در بین اتفاقات رخ داده پیش‌بینی اینکه چقدر هوادار به هتل می‌آید یا در فرودگاه، صورت نگرفته و ناهماهنگی ایجاد شده است. این تجربه به برگزارکنندگان کمک می‌کند تا بهتر کارها را انجام دهند.


 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=10824

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها