گزینه مدنظر نکونام در لیست خرید باشگاه روسی

رسانه اسپورت ازبکستان اخبار متناقضی از وضعیت اوستون اورونوف منتشر کرده است.

به گزارش دبل استار، یکی از بازیکنان مدنظر جواد نکونام برای حضور در استقلال، پدیده فوتبال ازبکستان است که فصل بسیار خوبی را در تیم نوبهار نامانگان سپری کرد و پس از پایان قراردادش با این باشگاه، اکنون بازیکن آزاد است ولی انتخاب تیم جدیدش را به پس از جام ملت‌های آسیا موکول کرده است.

اوستون اورونوف ازبکی که در دو بازی رفت و برگشت برابر نساجی سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان نیز ستاره تیمش بود و ضمن به ثمر رساندن گل نخست میزبان، پاس گل تساوی را نیز داد.

نام این بازیکن در فهرست زمستانی جواد نکونام دیده می‌شود ولی استقلالی‌ها کار سختی برای به خدمت گرفتن اورونوف دارند چرا که این بازیکن مورد توجه تیم‌های بزرگ ازبکستان و همچنین چند تیم در لیگ روسیه قرار گرفته است.

اورونوف که پیش از این در لیگ برتر روسیه برای تیم‌هایی مانند اوفا، اسپارتاک و اورال بازی کرده، گفته می‌شود که با پیشنهادی از سوی زسکا مسکو مواجه شده است. هر چند که خود این بازیکن از چنین پیشنهادی استقبال کرده، ولی تیم روسی علاقه به اورونوف را تکذیب کرده است.

وب‌سایت اسپورت ازبکستان برای اطلاع از صحت علاقه زسکا به اورونوف، با این بازیکن تماس گرفته است. او در این‌باره گفته است: درست است که زسکا به من علاقه‌مند است. نماینده من به‌طور جدی این موضوع را پیگیری می‌کند. من قبلا در لیگ برتر روسیه کار کرده‌ام. زسکا یک پیشنهاد واقعی برای من است. اگر علاقه آنها به من جدی باشد، قطعاً آن را بررسی خواهیم کرد.

با این حال، رسانه اسپورت ازبکستان چندی بعد و در تماس با کریل بریدو، مسئول سرویس مطبوعاتی باشگاه زسکا مسکو، خبر متفاوت‌تری را منتشر کرده است. بریدو به اسپورت گفته است که باشگاهش علاقه‌ای به جذب اوستون اورونوف ندارد و این اطلاعات صحیح نیست.

اسپورت در بخش پایانی گزارش خود نوشته است: زسکا اعتراف نکرد که علاقه‌ای به اورونوف وجود دارد. شاید دیگر باشگاه‌های روسیه او را دنبال می‌کنند. خود بازیکن مخالف بازگشت به آنجا نیست. به احتمال زیاد، باشگاه جدید اوستون بعد از جام ملت‌های آسیا مشخص می‌شود؛ البته اگر تا قبل از آن خبر غیرمنتظره‌ای منتشر نشود.

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=13422

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها