بنیادی فر قاضی جدال حساس سرخآبی ها

در جلسه هماهنگی دو تیم دوباره نام بیژن حیدری به حیدری بهدعنوان داور این بازی در صورت نرسیدن var به این بازی عنوان شد و در صورت رسیدن وار موعود بنیادی‌فر قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش دبل استار، تنها ۲۴ ساعت تا شروع جدال مهم و سرنوشت ساز دو تیم آبی و قرمز پایتخت باقی مانده است و بالاخره پس از کش و قوس های فراوان نام داور اعلام شد.

در همه دیدارها دو یا سه روز مانده به بازی داور دیدار انتخاب و خود را آماده بازی می‌کرد اما برای این بازی تا چند ساعت پیش مشخص نبود که چه کسی قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت و این خود برای هواداران دو تیم مخصوصاً هواداران استقلال که در این چند سال همیشه از داوری ضربه خوردند بسیار تلخ و شائبه برانگیز است.

بدون شک کمیته داوران باید بدانند که حساسیت بسیار زیادی روی داور بازی وجود دارد و با توجه به اشتباهات تاثیرگذاری که در دیدارهای اخیر دو تیم وجود داشته است و همیشه آبی‌ها از این سوت ها ضرر کرده‌اند کمیته داوران باید زودتر داور بازی را مشخص می کرد.

در جلسه آماده سازی قبل از بازی اتفاقات مهمی افتاد و علاوه بر اینکه ساعت بازی تغییر کرد مشخص شد که داور بازی هنوز به صورت قطعی معلوم نیست هرچند که پیش از این اعلام شده بود که موعود بنیادی فر دیدار این جدال مهم را بر عهده خواهد داشت.

ساعتی پیش در جلسه هماهنگی دو تیم دوباره نام بیژن حیدری به عنوان داور این بازی در صورت نرسیدن var به این بازی عنوان شد و در صورت رسیدن وار موعود بنیادی‌فر قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت

حال دلیل این که بودن یا نبودن var چه تاثیری در نام داور دارد بر همگان پوشیده است این در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود که داور بازی ۲۴ ساعت پیش از شروع بازی. نامشخص باشد.

هواداران استقلال امیدوارند داور بازی مانند دیدار های قبلی عمل نکنند و حداقل این بازی عنوان رنگی خود را نادیده بگیرند و تنها عدالت را رعایت کنند.

حیدری یا بنیادی فر برای استقلال فرقی ندارند اما این دو پیش از این بار ها برای استقلال سوت زده اند و آبی ها از سوت آن ها متضرر شده اند.

امیدواریم در این دیدار استقلال از داوری ضرر نکند و داور بازی تنها عدالت را رعایت و خود را در برابر احساسات میلیون ها هوادار مسئول بداند.

این که داور ویدیویی در دربی حساس فردا حضور دارد حداقل برای هواداران استقلال که در چند سال اخیر همیشه از داوری متضرر شده اند بسیار خوشایند است و این امیدواری را ایجاد کرده است که این اشتباهات حداقل در بازی فردا تکرار نشود.

 

 

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12920

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها