نگاهی بر وضعیت فعلی آبی‌های سابق در لیگ قهرمانان آسیا

در فصلی از لیگ قهرمانان آسیا که بدون حضور نماینده شایسته ایران برگزار می‌شود چند بازیکن سابق استقلال حضور دارند.

به گزارش دبل استار، در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا سه تیم سپاهان، نساجی مازندران و پرسپولیس از ایران شرکت کردند که نساجی در حال حاضر تنها حذف شده در میان این سه تیم است.

نکته‌ای که در خصوص سه تیم بالا می‌توان گفت این است که تعدادی از بازیکنان سابق استقلال در این تیم‌ها حضور دارند. بازیکنانی چون:
محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و کاوه رضایی در سپاهان.

محمدرضا آزادی، احمد موسوی، فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری در نساجی و مسعود ریگی نیز تنها آبی‌پوش سابق است که در این فصل برای پرسپولیس به میدان می‌رود.

حضور این نفرات در تیم‌های بالا نشان از این دارد که استقلال در چند فصل اخیر از لحاظ ثبات تیمی چندان شرایط مناسبی نداشته و شاهد رفت و آمد بازیکنانی بوده است که به لحاظ کیفیت از سطح بالایی برخوردار نبوده‌اند و حتی مهره‌های مهم خود را از دست داده است.

سیاوش یزدانی و کاوه رضایی دو بازیکنی هستند که در زمان حضور خود در استقلال تا حد زیادی خوش درخشیدند. یزدانی در فصل ٢١ یکی از مهره‌های خط دفاعی مجیدی بود که نقش مهمی در قهرمانی آن فصل استقلال داشت و سال گذشته پس از حواشی به وجود آمده در بازی با سپاهان از این تیم جدا شد و پس از یک فصل ناموفق در لیگ ٢٢، لیگ جاری را بیشتر به زمین می‌رود.

کاوه رضایی یکی از مهاجمینی بود که تنها یک فصل در استقلال حضور داشت اما عملکرد او در این مدت به قدری چشمگیر بود که پس از گذشت چند فصل هنوز از گل‌های او برای استقلال یاد می‌شود اما در نقل و انتقالات تابستانه امسال که به سپاهان پیوست با بداقبالی روبرو شد و باز هم مصدومیت او را از ترکیب سپاهان دور کرد و پس از عملکرد کم‌فروغی که سال گذشته در تراکتور داشت حالا روزگار خاموش‌تری را در اصفهان می‌گذراند.

نساجی شاید در این فصل یکی از تیم‌هایی باشد که تعداد بازیکنان سابق استقلال در آن بیش از دیگر تیم‌ها باشد. از میان بازیکنانی که این فصل را شاگرد مهدی رحمتی هستند، رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی در زمان حضور در استقلال عملکرد بهتری داشتند تا تیم‌های بعد خود و از آنجا که آخرین حضور این دو نفر در آسیا با استقلال بوده است می‌توان آن را معیاری برای قیاس عملکردشان در این مدت قرار داد.

 

منبع خبر : راضیه شیروانی

لینک کوتاه خبر:

https://doublestar.ir/?p=12700

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها